Sovne av seg selv

Shauri

Forumet er livet
VIP
Ikke alltid det skjer, men jeg blir så lykkelig når Daniel klarer å sovne av seg selv. Skjedde aldri omtrent med Alexander, og lurer på om det har med at Daniel tar tutt og Alexander ikke gjorde det. Uansett en stor befrielse for meg når jeg husker tilbake på hvor mye styr det var å få Alexander til å sove de første 3-4 månedene.

Hermine kan sovne av seg selv på leketeppet på gulvet men aldri i senga eller kurven sin...hun tar smokk men vil likevel bli bysset i søvn hver kveld! Jeg stresser ikke så mye med det siden hun er så liten. Tenker at jeg så smått begynner å prøve litt mer på det å sovne selv i senga si når vi innfører leggetid etter hvert! :)

Gutten vår på 7 uker sovner av seg selv. Etter amming legger vi han bare i sengen. Noen ganger med smokk, andre ganger ikke.
Så kan han ligge 10 min-1 time og snakke med seg selv. Så sovner han. Han koser seg han :)

Vår lille snupp kan sovne over alt, på leketeppet, i armene til hvem som helst. og i bil, vogna og i senga si :) På natta får hun mat, også legger jeg henne i senga si, å da styrer hun en litn stund, men av og til må jeg krangle litt med henne for å få henne til å ta sutten, siden hun sovner best med den :) Men hun er kjempe flink, er stolt av henne, jeg bruker i å vugge henne i søvn, bare viss hun er overtrøtt å suttrette :)

Har ikkr prøvd så mye vi, han sovner ofte ved puppen, eller så koser vi oss med å ha han inntil før vi legger han i sengen hans som står helt inntil vår med åpen kant. Synes det er utrolig herlig å kunne gi han den nærheten. På dagtid sovner han som regel i bæretøy, ved puppen eller med smokken på fanget mitt eller i vognen.

Back
Topp