Sovne alene..

Wannebe

Glad i forumet
Veslemor klarer ikke sovne så lenge det ikke er på armen eller på brystet vårt.. Bortsett fra bilsetet da. Hun klarer heller ikke ligge våken for seg selv, da bare gråter hun.. Dette er selvfølgelig veldig koselig, men også litt slitsomt.
Noen tips til hvordan vi skal klare å gjøre om på dette?

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Tar hun tutt? Den er unnværlig hos oss, da roer hun seg og kan ligge mer for seg selv.. Men tutten detter ut en del, så må ofte gi den noen ganger før hun sovner:-)

Nei, den tar hun bare innimellom. Og da har jeg måtte krangle med henne en god stund først.

Sånn er det her også.. Men noen ganger fungerer det å pakke han godt inn i et teppe og legge han skrått. Pleier å brette dyna hans og legge den i bilsetet og han oppå og så kan jeg vugge han uten å ta han opp om han nesten våkner:)

Veslemor klarer ikke sovne så lenge det ikke er på armen eller på brystet vårt.. Bortsett fra bilsetet da. Hun klarer heller ikke ligge våken for seg selv, da bare gråter hun.. Dette er selvfølgelig veldig koselig, men også litt slitsomt.
Noen tips til hvordan vi skal klare å gjøre om på dette?

Dette er nok veldig vanlig i begynnelsen. Er skummelt å ikke være inne i magen lengre. Men det blir bedre!:) Bare hold ut mens det står på.

Min mini er nå 7 uker(idag:)), og kan av og til faktisk legge han ned, han er lys våken, og like etterpå har han sovnet:D Må stort sett hjelpe han, men han begynner å forstå at det ikke er "farlig" å sovne på egenhånd:)

Om Markus begynner å gjespe, da nærmer det seg at han kan finne søvnen, hjelpes til søvn;) Viktig å oppdage gjespene! Her enten bysser vi, lar han kose seg ved brystet eller stryker han på øyenbrynene/nesa:) Han sovner også i bilsetet, ALLTID i bæresele(redningen vår de første ukene!) og også i vogna om han er god og mett:) Noen ganger legger jeg han ned på siden istedenfor ryggen, virker som han liker det:)

Her vil han heller ikke ligge alene... begynner å grine m en gang. Veldig slitsomt. Prøver m smokk, men sjelden det funker. ..

Veldig godt å høre at det ikke bare er her:) og at det er flere som syns det er slitsomt, for har hatt litt dårlig samvittighet for det. Får vare krysse fingrene for at eet blir bedre med tiden da!

Back
Topp