Sovna på sofaen i sted...

jhygtfrdew

Gift med forumet
Og drømte da at jeg fødte i dag( 16 uker) men ut kom en fullvokst babygutt. (3500g) Så jeg må ha vært gravid i mange mnd før jeg visste det. Hehehe... flirer for meg selv her jeg ligger småtummelumsk på sofaen...

Flere med rare drømmer?

Drømte det samme bare når jeg var i uke 12, ut kom det en nydelig gutt på 3500 g sies at om du drømmer gutt er det jente i magen og om man drømmer jente så er det gutt i magen ;)

Jeg har drømt at jeg jeg fødte i do, og fosteret var kun 12-13uker, og det gikk ikke bra. Var en forferdelig drøm:/

Jeg har drømt at min kjære holdt en baby med blått teppe og lilla :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Drømte det samme bare når jeg var i uke 12, ut kom det en nydelig gutt på 3500 g sies at om du drømmer gutt er det jente i magen og om man drømmer jente så er det gutt i magen ;)

Hehe, bra vi er flere:)
Jasså, kanskje vi venter hver vår lille jente vi da, siden vi drømte om gutt.. hehe
Blir spennende dette:)

Kan ikke huske at jeg har drømt om svangerskapet/fødsel tidligere, så det var veldig rart..

Hehe, bra vi er flere:)
Jasså, kanskje vi venter hver vår lille jente vi da, siden vi drømte om gutt.. hehe
Blir spennende dette:)

Kan ikke huske at jeg har drømt om svangerskapet/fødsel tidligere, så det var veldig rart..

ja det blir spennende å se om det stemmer :) har drømt jente på begge gutta mine så er veldig spent på om det er jente denne gang :)

Hva får man om man har drømt om begge deler da? :P

Kan jo forresten fortelle om den teiteste drømmen min: Drømte at katta mi, som er ei kastrert hannkatt ved navn Alfred (på bildet), fikk FIRE hviiite kattunger oppe på badet der han aldri får lov til å være. Og hvordan visste jeg at han hadde fått kattunger? Jo, hannkatter blir jo BLÅ når de venter kattunger, så når han hadde fått sin vanlige farge måtte jeg lete etter kattungene........ :P Svigermor måtte hjelpe meg å lage seng til dem i ei skål med popcorn, vatt og høy.. :P

Kan jo forresten fortelle om den teiteste drømmen min: Drømte at katta mi, som er ei kastrert hannkatt ved navn Alfred (på bildet), fikk FIRE hviiite kattunger oppe på badet der han aldri får lov til å være. Og hvordan visste jeg at han hadde fått kattunger? Jo, hannkatter blir jo BLÅ når de venter kattunger, så når han hadde fått sin vanlige farge måtte jeg lete etter kattungene........ :p Svigermor måtte hjelpe meg å lage seng til dem i ei skål med popcorn, vatt og høy.. :p
haha morsom og koselig drøm da :)

Back
Topp