soving....

x1xLilly86

Elsker forumet
hvordan sover babyene nå?
Nicklas sover fra ca 22.00 til 08.30, får mat +bleie og sover igjen 09.30 til 11.30 ca.... SÅÅÅÅ deilig da gitt!(må jo skyte litt!)

Sabine legger seg mellom 7 og 8 på kvelden å er oppe igjen rundt 1 som oftest får litt mat å bleie om det trengs å da sover hun til i 7tida på morgene... ikke så verst egentlig synes jeg... [:D]

ORIGINAL: Lilly86

hvordan sover babyene nå?
Nicklas sover fra ca 22.00 til 08.30, får mat +bleie og sover igjen 09.30 til 11.30 ca.... SÅÅÅÅ deilig da gitt!(må jo skyte litt!)

Hva forer du denne ungen med da??[:D][:D][:D]

den hemmeligheten vil hun nok ik fortelle=)

Kaper sovner sånn rundt 21.30-22.00 og er somregel våken igjen i 04.00 tiden, da får han smukken, åsså sover han videre til ca 06.00, får da mat, åsså bare ligger vi i senga mi å slumrer en stund=)

hehe ja nå kan dere lure nå! hehe neida... han får morsmelk, jeg pumper ut å gir på flaske fordi han ikke gidder å "holde på" lenge nok med puppen til å bli mett, også hvis jeg ikke har pumpa nok, så hender det jeg gir litt tilegg, 50ml kanskje. han spiser ca 140ml før han legger seg, raper godt, koser litt(av og til med litt pupp hvis han vil ha) og legger han våken i senga si, så ligger han åkoser seg en stund før han sovner [:)]
det er litt av en forandring fra han var helt nyfødt, da skulle han ha mat annenhver time HELE DØGNET... kunne nesten stille klokka etter han.

jenta mi sover i 21-22 tiden og sover til ca 7-8.. noen ganger må jeg opp i 3-4 tiden for å gi flaske eller bare smukken.

Her er vi veldig fornøyde sover fra 21.00/22.00 til kl 08.00/09.00 og da får hun mat så sover hu til ca. kl 11.00.. Blir ikke bedre enn det tror jeg [;)]

Kan ikke klage vi ser jeg... Vi legger jentene i åtte tiden om kvelden, og da sover de til 10-11 dagen etter! Så får de morgenstell og mat, så sovner de igjen og sover et par timer. Godt ja..[:D]

Back
Topp