Soving

Capri-Sonne

Glad i forumet
Lillejenta her sover veldig mye. Legger henne tidlig å i helgene sover hun til kl 10. Kl 12 legger hun seg og sover til 2 - 3. Sammenlagt PR døgn sover hun 17 - 18 timer. Som jag har forstått på andre sover ikke barna deres mer en 12 - 14 timer. Bør jeg kontakte helsestasjonen ? Eller er det flere her som har det samme. Er veldig vanskelig å få henne opp til bhg og vi kan ikke legge henne tidligere enn 6..
 
Lillejenta her sover veldig mye. Legger henne tidlig å i helgene sover hun til kl 10. Kl 12 legger hun seg og sover til 2 - 3. Sammenlagt PR døgn sover hun 17 - 18 timer. Som jag har forstått på andre sover ikke barna deres mer en 12 - 14 timer. Bør jeg kontakte helsestasjonen ? Eller er det flere her som har det samme. Er veldig vanskelig å få henne opp til bhg og vi kan ikke legge henne tidligere enn 6..
Jeg tror kanskje jeg hadde hørt med helsestasjonen:) de har nok vært borti det før. Kanskje hun mangler jern eller noen andre vitaminer som gjør at hun blir ekstra trøtt?

Her sover hun ca 14 timer i døgnet +/-
 
Min sover rundt 13- timer. Men vet ikke om det er unormalt mye med 18 timer eller om det bare er enkelte som trenger mer søvn. Men ville ha hørt på helsestasjon:)
 
Her sover han 13-15 timer, burde ha 14 for å ikke bli grinete. Ca. 12 av timene om natta
 
Back
Topp