Soving

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Noen flere som sliter med å få mini til å sove om kvelden? Her sovner han bare på puppen, eneste måten han roer seg på. Han vil ikke ha smokk.

Problemet nå er at han våkner og hylskriker når han legges ned, det vil si at han aldri sover i egen seng. Sover som regel på meg til jeg legger meg og i senga vår på natten.

Han har helt siden han ble født våknet minst hver tredje time, og nå får jeg aldri fri på kvelden heller. Sliten og trøøøøøøøtt....


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Samme her, sovner bare på puppen, og vil ikke ha smokk.
Nå har ho jo kolikk da, så da er det enste måten å få roa ho lenge nok til å få sovne.
Ammer ho i vår seng, når ho sovner ruller jeg ho forsiktig av meg og ned i senga. Når ho sovner ordentlig løfter jeg bare ho over i sin egen seng hvor ho sover til 4-5, får mat, legger ho tilbake i senga og så sover ho til 6-7. Sovner i 19 tida på kvelden.
Men hadde vert deilig om ho vertfall kunne sovnet i vogna på dagtid sånn at pappaen kan få ho til å sovne også
 
Huff, det må være slitsomt :/ har dere prøvd å få de til å "finne søvnen selv"? Er litt av et styr et par kvelder, men gjorde underverker for oss :)
 
Nå har han sovnet i sin egen seng to dager på rad! Hurra og kryss i taket! I går brukte jeg en drøy time for å få han til å sovne selv i senga. I dag sovnet han på puppen og det var bare å legge han ned. Håper dette fortsetter:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nå har han sovnet i sin egen seng to dager på rad! Hurra og kryss i taket! I går brukte jeg en drøy time for å få han til å sovne selv i senga. I dag sovnet han på puppen og det var bare å legge han ned. Håper dette fortsetter:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hurra! Her sovner hun også ved puppen og så bare legger jeg henne ned i senga. Har ammestol på rommet hennes:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp