Soving..

Hilde89

Forelsket i forumet
William sov rundt i nesten 3 uker, men plutselig var det slutt på det. Det begynte med at han våknet 1-3 ganger i løpet av natta og skulle ha litt mat. Men nå den siste uka sånn ca, har han våknet hver 1/2-1 time gjennom hele natta:S Han skal bare ha sutten eller litt melk, men han våkner jo nesten like fort som han sovner.. Hva skal jeg gjøre?
Han klør litt i tennene, men har ikke feber. Virker heller ikke som han har vondt. Men kan ikke tro det er det som er problemet, for han kan fint sove 2 timer i strekk på dagtid, selv om det helst er powernaps det går i..

Noen gode tips der ute?

Hvis han virker plaget med tenner, så ville jeg kjøpt dentinox til å smøre gommene med.. evt gitt han paracet ;) men kansje han bare trenger mer mat på dagtid? Har du begynt med grøt enda?

Dentinox funket ikke her i hus:/ Å jeg vil ikke gi paracet hver dag, men det virker ikke som han har vondt heller..
Ja det kan være, for han har begynt å spise mindre(men da oftere) enn han gjorde. Men han vil ikke ha mer enn det han får, så er vanskelig.. Får litt grøt også ja, men ikke fulle porsjoner. Det har vi ikke gitt så lenge, men ser ikke ut til at det har hjulpet på søvnen akkurat:p

Sånm begynte min også. Kobla ikke inn før etter 1 1/2 mnd, men viste seg at han rett og slett trengte mer mat,så han fikk mme i tillegg til mm på dagen, også grøt på kvelden. Sov rundt 1 1\2 mnd, så var vi tilbake på samme tralten. Så begynte vi nettopp med fruktmos el grøt midt på dagen også, og nå sover han bittelitt lengre igjen:-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ok, da får jeg prøve å gi mere! Noen tips til å få han til å spise da?:p Han er glad i mat, men nå synes han det holder med maks 120 av gangen, før han begynte med detta spiste han jo som regel 180 av gangen..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sniker fra august/september: Vi hadde akkurat samme problem en stund tilbake! Utrolig slitsomt, men jeg tror det bare er en fase. Min klødde også en del i tennene da, så det kan jo ha en sammenheng med det tenker jeg. Det gikk over etter to uker, da la vi han tettpakket i egen seng, og da sov han rundt :)

Back
Topp