Soving

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
I natt har vetleguten sove frå 21.30 - 07.15 uten å amme! Og han sovna igjen etter amming. Det gjer han vanligvis til rundt km 08.30. Pleier å vere våken 1-2 ganger om natta i tillegg! Så i dag vakna eg utkvilt kl 07.15! Trur ikkje det har skjedd før :) korleis søv dåkes små no?

Så kjekt! :D

Her har vi økedøgn fortia, så han våkner ganske tidlig på morgenen/natta, og vil ha påfyll :) Men sovner ved puppen og sover sammen med meg til det er morgen :)

Utrolig godt når de små sover lenge på natta:) lillebror legger seg som regel 19, og våkner gjerne rundt 5 for litt pupp. Føler meg bortskjemt, for han har hele tiden sovet godt:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Uff nei her er fortsatt alt over 3 timer luxus:) men oftere og oftere 4 timer mellom våkenminutter da..våkner med gråt og roer seg kun på pupp.ikke alltid sulten men pupp skal han ha!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her har hun i noen uker sovet fra ca 19.30-07.00! Pluss/ minus en time el to noen netter da. Våkner alltid med et smil, selv om hun må være skikkelig sulten:)

Uff nei her er fortsatt alt over 3 timer luxus:) men oftere og oftere 4 timer mellom våkenminutter da..våkner med gråt og roer seg kun på pupp.ikke alltid sulten men pupp skal han ha!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja puppen er god å ha! Her må han ha pupp for å sovne om kvelden! Sjølv om han nettopp har fått graut, men han drikk somregel godt så må jo gi han :)

her så får han ma ca kl åtte å legger seg ca halv ni, innen halv ti er han som regel sovnet av. Han lager litt lyder men blir stille igjen innen kl tolv... våkner noen ganger om natta men gir han smokken å da er han fornøyd. brukte å få mat i fem seks tiden, men har i det siste sovet til både halv åtte og halv ti... når klokken er halv ti så maser han ikke etter mat men gir han forde for syns det da er så lenge siden sist....

Back
Topp