Soving..

Jente10Gutt11

Glad i forumet
Ja,det lurer jeg på:-) Hvordan sover deres små på dagen og natta?Her er det en kort dupp på morgenen fra 9.30-10.30 (noen ganger 9-10 )..og så neste dupp fra ca 12-15.00..+- en halvtime..natta sover han som regel gjennom,men han kan våkne 1-2 ganger for å få smokken om han ikke finner den selv..:-)

Hus står opp mellom 6 og 7. Etter ca 1 time er hun kjempetrøtt igjen og legges. Sover mellom 30 min og 1t.
Så i 11-12 tiden sover hun alt fra 45 min til 2 timer.
Og så har hun en dupp på 30 min til 1 t på ettermiddagen. Helst ikke etter kl 16.

Hun legges mellom 18 og 19. Vi har akkurat hatt nattavvenning, så de fleste nettene nå sover hun til morgen(må bare inn og finne tutt et par ganger). Noen netter våkner hun og vil helst ha mat uten å få det, da kan det bli litt skriking, men ikke mye. Våkner hun ca 5.30 får hun melk og sovner stort sett igjen:) Går bedre og bedre i alle fall:)

Oj, du er heldig..
Her er vi oppe i 6-7 tiden +/- 30 min, så er vel første dupp i 9 tiden da sover hun alt fra 10 min til 40 min. Så en dupp igjen i 11-12 tiden(også på 30 min +/-) deretter dupp igjen mellom 14 og 16.30 en gang, kanskje vi slår til med 45 min om vi er heldig. Så er det natta i 7 tiden, og vi sover ca 1-2 timer for så å våkne gjennom hele natta omtrent..

Back
Topp