Soving

Lunaluu

Gift med forumet
Ja, hvordan er det med nattesøvnen nå? Sover de små gjennom natta, eller er de fortsatt oppe for å få mat?

Vi er oppe 3-5 ganger hver natt ennå vi - vil ha pupp hver gang.. Ikke rart han er stor[;)]

Godt han koser seg med mat. [:D] vi får nyte så lenge vi kan. [:)]

Har brukt å lagt seg 19, fått mat i 4,5tiden og sovet til 08.30 og fått mat da. [:)]

ORIGINAL: Carrie86

Godt han koser seg med mat. [:D] vi får nyte så lenge vi kan. [:)]

Har brukt å lagt seg 19, fått mat i 4,5tiden og sovet til 08.30 og fått mat da. [:)]

ja, sant.. Jeg ELSKER å amme jeg[:)] gruer meg til den dagen det blir slutt på det..

Hørtes greit ut det der da, godt med litt sammenhengende søvn på ho mor og[;)]

ORIGINAL: My Angels

Her er det flaske i snitt 2 ganger om natta. ca klokka 12 og igjen ca klokka 4.
En sjelden gang er det bare 1 gang. Mens andre ganger kan det være 3 ganger.

Litt slitsomt, og jeg SKAL amme neste mann om jeg så må SLIIITE som bare juling i begynnelsen.
Skal ikke gi opp så fort som jeg gjorde med Storm. Nå har jeg lært av det.
Flaske er SLIIIIIT. Spesielt om natta. [8|]

Varierer litt her og.. Skal bli godt når de sover gjennom[:)]

Ja, det er jo veldig enkelt når man ammer da - maten er med overalt. Men så er det jo sånn at noen får det til, andre ikke. Er ingen skam det. Amming er et slit i starten.. Men som sagt - ENKELT![:D] Skjønner godt at det er et pes på natters tid ja.. Huff, kan ikke forestille med det engang[8|]

ORIGINAL: EogR

Ja her pleier hun å sov hele natten fra rundt kl. 20 til ca 6-7 uten mat[;)]

Heeerlig![:D][:D] Unner deg det, er heeelt sikkert "godt ått a mor"[;)]

Her er vi oppe hver 2.-3.time om natta... Hender at han har en laaang soveøkt fra han legger seg 19:30 helt til 01. Det er leeenge for oss[:D]

Ho legge seg ca 18.30, å da sove ho til mellom 7-9 uten mat :D

Amalie har BANK I BORDET sovet hele natten fra hun var 2 uker og 5 dager gammel!!! Til og med da jeg fullammet!! [;)]

ORIGINAL: Mommy86

Her er vi oppe hver 2.-3.time om natta... Hender at han har en laaang soveøkt fra han legger seg 19:30 helt til 01. Det er leeenge for oss[:D]

Høres ut som oss det der, bare at her legger han seg 19.00 og våkner i 22tida for mat igjen[;)]

ORIGINAL: BabyJenta2010

Amalie har BANK I BORDET sovet hele natten fra hun var 2 uker og 5 dager gammel!!! Til og med da jeg fullammet!! [;)]

Whaaaaat?? LUCKY YOOU!![:D][:D][:D][:D]

Jeg gav snuppa grøt en time før leggetid igår og så melk like før og i dag tidlig våkna jeg kl 07.30 og var helt utvilt. Snuppa hadde ikke laga en lyd gjennom hele natta så jeg måtte bare gå inn og sjekke om alt var bra og det var det jo [:D][:D] Hun bare sov så godt!! [;)] Dette tror jeg blir ny rutine nå: grøt før leggetid!! [:D][:D] Anbefaller det på det sterkeste for de som har bebiser som våkner masse om natta!!

Litt slitsomt, og jeg SKAL amme neste mann om jeg så må SLIIITE som bare juling i begynnelsen.

Er enig med deg ang det å prøve neste hardere neste gang ja. Det kjipe for meg er at jeg uansett ikke kan amme uten sjold og det er slit å amme med sjold om natta for jeg fikk ikke til å amme liggende. Prøvde alle stillinger men måtte bare sette meg opp til slutt. For meg har det ikke vært så stor forskjell på flaske og pupp egentlig...

ORIGINAL: Lillu

Jeg gav snuppa grøt en time før leggetid igår og så melk like før og i dag tidlig våkna jeg kl 07.30 og var helt utvilt. Snuppa hadde ikke laga en lyd gjennom hele natta så jeg måtte bare gå inn og sjekke om alt var bra og det var det jo [:D][:D] Hun bare sov så godt!! [;)] Dette tror jeg blir ny rutine nå: grøt før leggetid!! [:D][:D] Anbefaller det på det sterkeste for de som har bebiser som våkner masse om natta!!

Vi har prøvd med litt grøt etter siste amminga på kvelden vi og, men hjalp ikke stort her altså.. Han skipper det første nattmåltidet bare.. Men gøy å høre at det hjalp deg da!! Ingenting er som en god natts søvn[:D][:D][:D]

Nattesøvnen er ikke hva den engang var... [;)]
Han våkner for mat mellom 3-4 ganger hver natt, og jeg ammer i halvsøvne... Elsker å amme og nyter det så lenge det varer, men gleder meg helt klart til mer sammenhengende søvn!

Akkurat sånn er det her også:) men når jeg amma var det ca hver 2 time, så jeg syntes det har hjelpe seg mye med mme[8D] Men hadde vært greit å bare vippa ut puppen om natta igjen[8D] spiser ca 11 3 og 6 så står vi opp 8-9 (slutt på luksusen til 11 nå gitt) noen ganger dropper hu det måltide kl 11[:D]

Vi pupper ca 5-6 ganger om natta - natta varer i 13 timer [:)] *trøøøøøtt jah*

ORIGINAL: Tihii89

ORIGINAL: Lillu

Vi har prøvd med litt grøt etter siste amminga på kvelden vi og, men hjalp ikke stort her altså.. Han skipper det første nattmåltidet bare.. Men gøy å høre at det hjalp deg da!! Ingenting er som en god natts søvn[:D][:D][:D]

Samma her, eller grøt FØR siste amming... hun sover ikke mere på natta - bare venter litt med det seine kveldsmåltidet.. Men men, må bare se på den positive siden - jeg koser meg med amming - så for nyte det så lenge det varer.. alt i alt er det jo en veldig kort periode av livet [:)]

legger seg halv 7 og våkner for mat i 5 tiden og sover til 7 igjen[:D]

ORIGINAL: KathMor

Vi pupper ca 5-6 ganger om natta - natta varer i 13 timer [:)] *trøøøøøtt jah*

Slitsomt[8|] Var sånn her og, fram til vi begynte med litt grøt.. Har du ikke prøvd det da?

ORIGINAL: Laisa

Jeg er heldig, siden Caroline var to uker har hun sovet fra seks- syv om kvelden til fem - seks på morningen og spist da og så sovet videre til ni - ti tiden! De to siste mnd har hun sovet fra seks om kvelden til syv - åtte uten en eneste matbit. Når det er sagt sover hun mindre på dag enn andre babyer, men det synest jeg er helt topp! Da får vi masse masse ut av dagen , og storkoser oss - og hun får dyrbar søvn om natten[:D]

DEILIG!!![:D]

Back
Topp