Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Carrie86
Godt han koser seg med mat. [:D] vi får nyte så lenge vi kan. [:)]
Har brukt å lagt seg 19, fått mat i 4,5tiden og sovet til 08.30 og fått mat da. [:)]
ORIGINAL: My Angels
Her er det flaske i snitt 2 ganger om natta. ca klokka 12 og igjen ca klokka 4.
En sjelden gang er det bare 1 gang. Mens andre ganger kan det være 3 ganger.
Litt slitsomt, og jeg SKAL amme neste mann om jeg så må SLIIITE som bare juling i begynnelsen.
Skal ikke gi opp så fort som jeg gjorde med Storm. Nå har jeg lært av det.
Flaske er SLIIIIIT. Spesielt om natta. [8|]
Litt slitsomt, og jeg SKAL amme neste mann om jeg så må SLIIITE som bare juling i begynnelsen.
ORIGINAL: Lillu
Jeg gav snuppa grøt en time før leggetid igår og så melk like før og i dag tidlig våkna jeg kl 07.30 og var helt utvilt. Snuppa hadde ikke laga en lyd gjennom hele natta så jeg måtte bare gå inn og sjekke om alt var bra og det var det jo [:D][:D] Hun bare sov så godt!! [;)] Dette tror jeg blir ny rutine nå: grøt før leggetid!! [:D][:D] Anbefaller det på det sterkeste for de som har bebiser som våkner masse om natta!!
ORIGINAL: Tihii89
ORIGINAL: Lillu
Jeg gav snuppa grøt en time før leggetid igår og så melk like før og i dag tidlig våkna jeg kl 07.30 og var helt utvilt. Snuppa hadde ikke laga en lyd gjennom hele natta så jeg måtte bare gå inn og sjekke om alt var bra og det var det jo [:D][:D] Hun bare sov så godt!! [;)] Dette tror jeg blir ny rutine nå: grøt før leggetid!! [:D][:D] Anbefaller det på det sterkeste for de som har bebiser som våkner masse om natta!!
Vi har prøvd med litt grøt etter siste amminga på kvelden vi og, men hjalp ikke stort her altså.. Han skipper det første nattmåltidet bare.. Men gøy å høre at det hjalp deg da!! Ingenting er som en god natts søvn[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Laisa
Jeg er heldig, siden Caroline var to uker har hun sovet fra seks- syv om kvelden til fem - seks på morningen og spist da og så sovet videre til ni - ti tiden! De to siste mnd har hun sovet fra seks om kvelden til syv - åtte uten en eneste matbit. Når det er sagt sover hun mindre på dag enn andre babyer, men det synest jeg er helt topp! Da får vi masse masse ut av dagen , og storkoser oss - og hun får dyrbar søvn om natten[:D]