soving

Lava86

Forelsket i forumet
Mini legger seg kl 18:00 og våkner alltid 05:30, det har han gjort de siste 2 ukene, ellers har han sovet til 07:00, er jo veldig fornøyd med at han sover så lenge men synes han våkner alt for tidlig. Jeg har prøvd å legge han kl 19, 20, 21 og 22, men våkner alltid 05:30. Hvordan skal jeg få han til å sove litt lengre?

vil han ikke sove mer så vil han ikke sove mer ! noen er bare morradyr ! jeg har to av de.. eller storesøster har endelig begynt å sove til 8 da.. men fram til ho var 2,5 år så har det vært morran fra ca 5.30-7.. aldri seinere enn det i hvertfall ..

Jenny har alltid våkna rundt 07.00-07.30, men etter jeg begynte å legge henne samme meg når hun har våkna og fått mat så sover hun noen timer til :)

har du prøvd å gi han mat når han våkner? vi gir mat med en gang christian våkner og så sover han 2-3 timer til..

d kommer seg vell etterhvert tenker jeg. ja gir han mat når han våkner, så er han våken et par timer så sover han i et par timer igjen[:D] er bare så rart at han våkner til samme tid uansett hvor sent jeg legger han[;)]

Back
Topp