Soving

marihøna30

Elsker forumet
Hvor mye sover deres små?? Jeg synes snuppa mi sover heeele tiden!! Til nå i dag har hun vært våken kanskje 3 timer...Hun er 11 uker i morgen, så nå sier hun vel ifra om hun ikke får nok mat?? Når hun ble født var hun litt liten, 2875g, og da måtte jeg vekke for at hun skulle få nok mat, men det slutta vi jo med før jul... Han hun bare en sove periode?? Hun r veldig våken når hun er våken, leker,'snakker' og smiler masse, så hun e jo i god form ellers.

Her har vi slitt mye med kolikk og lite søvn... Men etter kiropraktorbehandlinger har kolikken gitt seg og nå sover hun nesten hele døgnet! Spiser minimum hver 3. time stort sett, bortsett fra om natten, da kan hun sove 6 timer i strekk første del av natten. Hun er også veldig våken når hun først er våken [:)] Er no kikke noe problem så lenge de legger greit på seg nei. Jeg bare nyyyyter det så lenge det varer, plutselig er de nok mer våkne og krever mer! [:)]

Her sover hun stort sett fra ca 21.00 til 03-05, det varierer, vi står opp ca 08.30........hun sover ca 3 timer på dagen kanskje 4 [:)] så hun er myyye våken [:)]

Back
Topp