SOVING....

teba

Gift med forumet
KVA GJER VI? lLisj alegger seg mellom 8 og halni, søve så ein stein for så begynde rote i 11 tida...det er tenner på gang da,men..vi smøre jo godt og trykker på gommene og alt det der...syns ho er generelt uroleg på natt og det har komt siste mnd,har aldri vert slik tidlegare.Har stort sett sove heile natta side ho var 3-4 uker gammel!!!

Venter og GLEDER dere til tennene er ute.......

Sånn hadde vi det også. Han sov hele natta fra han var et par måneder, så for halvannen mnd startet han å våkne mellom to og tre på natten, legger han mellom 8 og halv 9, jeg ammer han da, noe jeg vet ikke er bra for tennene, han her fått 6 alt, første da han var 4 mnd, men jeg nesten "må" amme ellers legger han seg ikke ned igjen. Så sover hen til kl 6, hvis vi er heldige, å da skal han aller helst stå opp, vil ikke legge seg igjen, å dette er fryktelig tungt. Håper dette er noen som er forbigående. Slitsomt med for lite søvn..

takk [;)] det har eg egentli konkludert med selv.ja...haha.Håper det går KJEMPEFORT!!!!!

JA DET SKAL SØREN MEG IKKJE VER LETT DET DER...Lisja mi søve da kun ein kvil på dagen,fra ca.1230 og til 3 halfire,syns det er ganske greit! Det begynte ho med sjølv da!
Kan jo ver tenner med din og? Lisja her har fått 4 tenner nå da og sidan ho sikler og slever i ett kjør her rekne eg med det er fleire så presser på!!!

Back
Topp