Soving utenom natta

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Hvordan er det hos dere når det kommer til Soving hos babyen? Tenker da på alle disse lurene en baby tar gjennom et døgn. Hvordan får dere babyen til å sove? Sovner den helt av seg selv, må dere bysse den i søvn, får den bare sove på dere?
Her blir vesla fort overtrøtt og hun kan drøye det ganske lenge mellom hver lur om vi ikke gjør en innsats for å få henne til å sove.
Noen ganger er det nok å amme litt, så sovner hun, men da er det litt vanskelig å legge henne i nestet. Andre ganger lurer vi hun til søvns med smokken :P
Hva gjør dere?

Sent from my iPad using BV Forum

Hun sovner både i vogn, bilstol, babynest, vugge, seng stort sett av seg selv, ellers sovner hun ved puppen eller på magen min, men går fint Ann å legge henne ned uten at hun våkner :)

<3 lille spire <3

Vi sliter veldig hun våkner med en gang jeg legger henne fra meg .. Så her sover hun ved siden av meg med puppen i munnen da sover hun . Har prøvd andre ting men hun våkner med en gang :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ikke noen rutiner på det. Han sover i vuggen, i sofaen, på fanget eller i vognen. Sover best i vogn (forutsatt at den er i bevegelse)

Stort sett sovner han etter litt pupp :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min er kun 2 uker, og sover hele døgnet. Er våken rundt 2 timer på kvelden, kanskje, og av og til er han våken når vi legger oss. Ammer han av og til i søvn, eller legger han i sengen sin med smokk. Av og til sovner han og av og til må han opp i sengen til meg. Da sovner han eller er i så fall rolig, så jeg sovner :p

Back
Topp