Soving på natten..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Syns lillebror sover så lenge.. han har siste måltid i 10 (avogtil 11) så sover han til vekker klokken ringer klokken 6.. syns det er så lenge eg... Til å begynne med våknet han kl 1 og 4 for mat i tillegg.. så sover han til 10 og spiser resten av dagen.. :p

han er 3 uker.. :)

Høres herlig ut da! Hihi, men jeg fikk beskjed på føden at natten ikke skulle være lenger enn 6t???? Men aner ikke.

Snuppa her sover fra siste måltid i 22-23tiden og til ca.kl.5.. Av oh til er det 4.30 oh noen ganger 6.. Hun har aldri sovet mindre enn 5t i strekk om natta etter at vi kom hjem fra sykehuset. Men hun spiser veeeeldig mye på kvelden og er veldig våken da i flere timer (kun med noen små dupper i ny og ne), så det er nok det som gjør at hun sover så lenge om natta. Men vi bare nyter det. Å få så mange sammenhengende timers søvn er skikkelig herlig!! :) hun legger jo på seg og er veldig flink til å gi beskjed når hun er sulten, så da stresser vi ikke med det :)

Her spiser frøkna ofte på kvelden, sovner for natta kl 12. Da sover hun til halv 5 isj, spiser og sover videre til vekkerklokka ringer kl 7. Da får hun mat igjen og sover til iallfall 10. Da starter dagen hennes. Hun spiser oftere ila dagen enn på natta.. Utrolig deilig.. Hun er 11 dager..., men sove godt på natta helt fra starten...

Høres jo fantastisk ut. Slik var jenta mi også. Sov rundt fra starten, men la godt på seg så var ikke behov for vekking. Om de legger lite på seg kan man gjerne vekke en gang.

Her er det mat både 22-01-04-07 og 10 ;) Hadde vært fantastisk å få sove litt lengre enn 3 timer, menmen... :p

Fler som har det som meg då.. ;) tenkte å gå ned å veie han i morgen om det ikkje er for ille vær(må gå).. han har også den lengste våken tiden sin om kvelden:)

Min sover og lenge på natta. Gir han siste måltid ca 23.00 og da sover han til alt fra 5-8. Men hvis han ikke har våkna til 8 så har eg vekka han. For da har eg så melkespreng at det gjør vondt :)

Man må passe på å følge med på vekten på barn som sover mye da de kan sove fordi de ikke orker noe Annet pga lite mat...

-- tasting fra mobil --

Her får han siste måltid rundt kl 23 og da sover han til ca kl 04. Om han ikke våkner sjøl da, må jeg vekke, for da har melkesprengen meldt seg. Etter det sover han til 8-9 tiden og da starter vi dagen :) ca kl 10 sovner han igjen og da sover han som regel til kl 13 (og det samme gjør jeg;p )

Her får han siste måltid rundt kl 23 og da sover han til ca kl 04. Om han ikke våkner sjøl da, må jeg vekke, for da har melkesprengen meldt seg. Etter det sover han til 8-9 tiden og da starter vi dagen :) ca kl 10 sovner han igjen og da sover han som regel til kl 13 (og det samme gjør jeg;p )

Det høres ut som en drøm!

Her sover jeg fra 12-02, 0230-0530 og 6-9 Da må jeg opp med storesøster ;)

Dere er heldige :) i natt har jeg sovet fra 21.30 til 23.30 og igjen fra 03.00 til 05.00

Jag förstår dig verkligen. Jag har själv 7 barn och 5 av dom har jag ensam vårdnad om för pappan brydde sig inte. Jag gick till kommunen o pratade med dom som har hand om familjeenheten där. Fick råd av dom. Med mina tvillingar fick jag upp i domstolen men jag vann.

Det brukar inte kosta något o fråga en advokat via telefonen. Testa o ring upp en bra.
Åhr høres slitsomt ut! Det var en lang våken periode :/

De siste nettene har hun fått mat i halv tolv-tolv tiden og så på nytt igjen i seks-syvtiden på morgenen. Utrolig deilig! Hun spiser godt før hun sovner i tolvtiden og ser ut til å legge godt på seg så jeg stresser ikke med å vekke henne for å amme midt på natten :)

Back
Topp