Soving på natt

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har ei jente på en og en halv uke. Vi ammer og det går greit nå etter en trøblete start. Men det jeg lurer på er hvor lenge kan så små få sove sammenhengende på natt. Det skal legges til at hun legger på seg og er fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge hun legger på seg nok og er fornøyd kan hun sove så lenge hun vil. Noen sover natten igjennom helt fra starten av

Det kommer an på vekten og veksten til jenta di. Jeg fikk beskjed om å vekke om natta de første to ukene Ford han var

Liten. Da de så a han vokste godt, kunne jeg slutte å vekke på natta.

Det meste går jo av seg selv.. dersom ungen vokser og har det bra er det ingen ting å bekymre seg for... nyt søvnen!

Min jente er en uke nå og har spist kl.00.30, for så og sove til kl.07.00. Helsesøster har veid henne og hun har lagt på seg mer enn forventet,så hun skal bare få sove... :-)

Min jente er en uke nå og har spist kl.00.30, for så og sove til kl.07.00. Helsesøster har veid henne og hun har lagt på seg mer enn forventet,så hun skal bare få sove... :-)

Slik er det her i huset også. Så vi spiser og sover og koser oss så lenge det varer :)

Har ei jente på 2 uker i dag. Hun spiser hver 3 time på dagen og hver 4 time ca om natten. (Når hun våkner av seg selv) Hun går litt sakte opp i vekt, men har fått beskjed om å bare la henne sove. Hun våkner når hun er sulten.

Høres ikke ut som om du skal bekymre deg. Nyt søvnen :)

Back
Topp