Soving på magen

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Lillebror har begynt å snu seg på magen når han legger seg. Er jo godt opplært i at ikke det er lurt å sove på magen. I går snudde jeg han over på rygg når jeg la meg, i dag snudde jeg han over på rygg med en gang jeg såg han var sovnet på magen (har babycall med kamera) men ser han har snudd seg over igjen på magen nå..

Hva gjør dere i sånne situasjoner? :anyone

han kan snu seg begge veier når han ønsker, så blir ikke «liggandes fast» liksom..
 
Hvis han snur seg selv begge veier og ligger med hodet til siden slik han får puste, ville jeg bare latt han ligge tror jeg. Selvfølgelig lagt han på rygg som vanlig for natten, men latt han styre resten selv etterpå.

Men nå har ikke min begynt med det enda, så skal ikke si sikkert enda hva jeg ender opp med :p
 
Mene rå huske fra sist jeg hadde baby, at når de kan snu seg selv begge veier, så kan de sove slik de selv vil ❣️
 
Så lenge han snur seg selv så kan han bare ligge. Bare pass på at madrassen ikke er for myk, at han kan få lagt ansiktet fast i sengekanten/bamse/gulpekluter. Min foretrekker å ligge på siden for å sove.
 
Frøkna her begynte å snu seg over på magen da hun var 3mnd.. Nå er hun straks 4mnd og har de siste to ukene snudd seg over på magen maaaange ganger i løpet av natta.. Jeg har gitt opp å snu henne over på ryggen igjen :wacky:
 
Back
Topp