Soving på magen

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Han luringen her har begynt og absolutt snu seg rundt å sovne på magen når vi legger han om kvelden.. og hvis jeg snur han tilbake til rygg snur han seg tilbake og sånn holder vi på en stund helt til jeg snur han og plutselig så våkner han og blir pottesur og det blir en kamp å få han til å sovne igjen .. hva burde jeg gjøre [emoji848] la han sove på magen?
 
Min er og en sånn en.. jeg snudde han frem til han selv greide å snu seg tilbake.
Nå får han sove som han vil (han foretrekker på knærne med rompa i været).
 
Lille her er en skikkelig magesover og har sovet på magen fra han kunne snu seg selv. Vi legger ham alltid på ryggen, men snur ham ikke tilbake når han snur seg.
 
Min trives best på magen (og gjerne med rompa til værs som Virrehøna sin [emoji12]). Sluttet å snu han når han var mobil nok til å klare seg selv. De gangene han ikke klarer det (er gjerne da i halvsøvne) så gir han oss klar beskjed om at han trenger help [emoji6]
 
Her har aldri lille snudd seg fra mage til rygg i søvne så prøvd å snu henne til siden før vi sovner. Etter hun fikk sengeslange har hun lagt mer rolig.min har alltid hatet å ligge på rygg så tviler på st hun hadde gjort det selv om natten
 
Ah, deilig å høre at fler har det sånn [emoji85] Da er det ikke like mye å være bekymret for, Hehe..
Han klarer jo helt fint å snu seg/si ifra hvis han ikke er fornøyd, så da er det vel bare å la han ligge sånn.. han legger seg også ofte med beina i sånn "froskestilling" og rumpa litt opp[emoji39]
 
Pleier å snu han tilbake på ryggen om jeg ser det, men han snur seg enten tilbake selv eller sier i fra om han er misfornøyd så tenker det går helt greit :)
 
Nå som de er så bevegelige trodde jeg ikke det gjorde noe? Men jeg legger min tilbake på rygg om han er på magen når jeg sjekker
 
Min sover på magen , snur seg hele tiden og sover best på magen
 
Spurte helsesøster om det for lenge siden. Hun sa at når han er stor nok til å snu seg lett fra mage til rygg på dagen, så klarer han det fint om natta også. Ikke nødvendig å snu han lenger da.
 
Jeg har aldri snudd mine tilbake, og de har sovet på magen fra de klarte å snu seg tre mnd. gamle. Spurte helsesøster om jeg måtte være våken hele natta for å snu, og hun sa at det ikke var nødvendig. De må jo bare være sterke nok til å snu hodet slik det er nødvendig, og det er de jo når de kan snu seg på magen. Legger alltid ungene ned på ryggen selvfølgelig. (men de velter seg over med en gang... )
 
Jeg har aldri snudd mine tilbake, og de har sovet på magen fra de klarte å snu seg tre mnd. gamle. Spurte helsesøster om jeg måtte være våken hele natta for å snu, og hun sa at det ikke var nødvendig. De må jo bare være sterke nok til å snu hodet slik det er nødvendig, og det er de jo når de kan snu seg på magen. Legger alltid ungene ned på ryggen selvfølgelig. (men de velter seg over med en gang... )
Det gjør min også, gjerne i lufta før jeg rekker å legge han på madrassen..
 
så lenge de snur seg selv kan de bare sove slik har nå jeg lært. Enda min ligger med skinne på snur hun seg ganske bestemt over i mageleie når hun sover. Om hun vil snur hun jo seg tilbake eller reiser seg opp
 
Back
Topp