Soving på ettermiddag

Tingeling85

Blir kjent med forumet
Når har babyene den siste middagsluren før dei skal legge seg for natta? Veit eg las en gang att dei ikkje burde sove middagslur etter 4, men det er kanskje ikkje før dei er enda større det? For her blir det i alle fall for lenge å vere våken.. Men føler ofte att ho kanskje søv for seint på ettermiddagen sidan det av og til tar lang tid å få ho til å sove.

Jenta mi kan sove til 17.30 MAX! og da legger hun seg rundt 19.00:) Sover hun til 16.30-17.00 ca legger vi henne rundt 18.30 :)

Gutten vår har som regel siste duppen sin mellom 4-5 :)

Varierer litt, men er stort sett ferdig å hvile mellom 16 og 17. Sover hun lengre klusser hun det til når hun skal legge seg for natta.

Her er stort sett all dagsoving bare tull, og hun må ofte ha en blund på ettermiddagen. I dag sov hun 30 min fra 17.10, og var i seng19.30. Tok da litt tid før hun sovna men hun var trøtt.

I går sov hun en halvannen time og våkna 18.20, det var for sent, for da sov hun ikke før 21 igjen.. Og da er vi inne i en vond sirkel med mindre nattesøvn også fordi storebror våkner 06.30-07....

her er nok siste duppen rundt 16.30-17.30 og da legger hu seg igjen rundt 19:30/20:00 og da sovner hun på ett blunk etter amming

Min sovner alltid rundt 1700 og våkner igjen 1800-1830.. Men da er han som regel trøtt til 2000, og da legger vi han. Det funker perfekt for oss :)

mellom 5 og 6..

AnneMy skrev:
Varierer litt, men er stort sett ferdig å hvile mellom 16 og 17. Sover hun lengre klusser hun det til når hun skal legge seg for natta.

Sign:)

Back
Topp