Soving på dere då jenter:)

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Korleis er det med soving på natten? Var jo mange som slet med nattesoving i graviditeten.. er det bra no? Eg sliter helt vanvittig med å få sove.. sovner eg, sover eg bra.. men sjeldent eg sovner før 2.. ligger der bare.. er på BV, rydder og vasker i leiligheten til slutt for eg blir gal av å bare ligge der.. når eg er ferdig med det er det BV igjen.. så er det å ligge å ikkje gjør noe i en time- halvannen før eg sovner.. Hærlighet ble et skikkelig sutre innlegg dette.. men ja..korleis er det med dere?

Åå,jeg sover såå bra:D begynte halvveis å snu døgnet jeg også,men har snudd det tilbake heldigvis:) ferdig med første nattamming nå,så god natt igjen:P Zzzzzzz

Så bra:) må prøve å snu døgnet :p åmming her og no ;) sovner nok etter det ;)

Jeg sover veldig bra når jeg først får sove. Krabaten min liker aller best å være våken mellom 21-02... Så da blir man liksom sittende...

-- tasting fra mobil --

Det høres ut som meg da jeg var gravid :p Første uken hjemme fra sykehuset var jeg vanvittig kveldstrøtt og sov som en pus. Nå er jeg tilbake til normalen ;) Legger meg ofte ikke før lillemann skal ha mat første gang. Så blir vel en 6-7 timer hver natt, men er helt ok det.

Sovner raskere nå, og kan endelig sove på magen etter halvt år med mage, og tre uker med brystspreng. He he.

Ikke minst er halsbrannen borte ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg sover også som en stein :) ammer i 4-tiden, og det er det. I natt ville ham bare ha et bryst, så da blei det ei tidlig amming på oss i tillegg i dag siden han blei litt fortere sulten :)

Jeg sover veldig godt, sovner når som helst og hvor som helst :-) trøøøøøtt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sover utrolig godt om natta... Helt fantastisk å endelig føle seg uthvilt igjen..
Her legger vi oss når frøkna er ferdig med kveldsen i 12 tiden.., da sover hun til halv 5- 5..., da sitter jeg i senga med øynene igjen, så når hun er ferdig legges hun tilbake i senga si og jeg sovner igjen med en gang.... Så sover vi igjen til 7-8 alt etter når broren våkner og vekker oss.. :D

Sover når jeg ikke ammer,tar som regel kveld halv tolv/tolv:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Sover hele natta når småen sover. Ammer en eller to ganger mellom elleve og seks.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg sover bedre enn på lenge! De siste mnd i graviditeten våknet jeg hver 1-2t for å gå på toalettet/skifte stilling osv.. Nå får jeg sammenhengende søvn på mellom 5-7t hver natt (dersom jeg legger meg etter siste kveldsammingen) da lille sover så lenge sammenhengende før hun skal ha mat! Og så kan jeg nå endelig sove på magen igjen som er min favoritt sovestilling!! :D :D så her er bare fryd!

Sover som en Stein uansett når på døgnet! Er i underskudd på søvn, så bare jeg legger mg ned sovner jeg ;)

I "natt" satte jeg ny rekord med soving. Fikk sove sammenhengende i fire timer mellom klokka seks og ti ;) nå må vi bare jobbe litt med å få flyttet litt på det tidspunktet.

Back
Topp