Soving på dagtid

jessie

Blir kjent med forumet
Hvor mye sover babyene deres? Madeleine sover gjerne fem-seks timer på dagtid og fra ni om kvelden til ca seks om morgenen. Skulle gjerne holdt henne litt mer våken på dagen så hun sov lenger om morgenen, men det er jo umulig. Orker liksom ikke å gå å bære på en stup trøtt baby som skriker og skriker fordi hun vil sove...

Tja, Alexander sover ca 3 - 4 ganger om dagen. Rundt en time hver gang. Noen ganger mer. Om natta sover han fra ca 21.00 - 09.00/10.00. Nå når han er dårlig sover han som regel til klokka ti hver morgen.
Har hørt at man ikke skal holde trøtte barn oppe for da blir de overtrøtte. Så jeg tror nok du gjør det rette.

Klem

Leah sover og en del på dagen, ca en time etter at vi har stått opp, sovner hun alltid..Sover da i noen timer, våkner og spiser, er våken en stund og sovner igjen..
Men hun sover fra 21-22 tiden om kvelden til 9-10 tiden om morgenen da.

ORIGINAL: millba

Leah sover og en del på dagen, ca en time etter at vi har stått opp, sovner hun alltid..Sover da i noen timer, våkner og spiser, er våken en stund og sovner igjen..
Men hun sover fra 21-22 tiden om kvelden til 9-10 tiden om morgenen da.

Gjør Leah det også ??? Alexander sover også ca en time etter at han har stått opp. Sambo ble helt overrasket i helga. Sover han virkelig så kort tid etter at han har stått opp ??? Ja, vennen sa jeg. Han gjør det ...

Ja, det gjør hun.. kan ikke helt skjønne behovet for søvn en time etter at vi har stått opp jeg da, men..[:D]
Deilig for meg da, for da får jeg nå gjort litt her!
Prøvd å holde henne våken, men da blir hun utrolig sur, så da får hun nå bare sove..

Nataniel dupper av innimellom på dagen, men han har som regel en lengre soveperiode på et par tre timer. Han legger seg syv halv åtte på kvelden, så får han mat i fire tiden, også sover han til kl seks halv syv[:)]

Julian legger seg ca. kl 20, sover til 04-05, får mat og sover til 07. Da ligger han med meg i senga til vi står opp i 08-09 tida.

Han også sovner ca en time etter at vi har stått opp!! [:D]
Da sover han ca 1 time og så har han som oftest 2-3 lurer til løpet av dagen!
En på ca 2 timer når jeg er ute og triller, og en litt kortere!

Artig å lese. virker som buster sin baby og madeleine er helt like i sove rytmen. Madeleine sover også en times tid etter vi er stått opp. for da kjører vi storesøster i barnehagen.

2 lange soveperioder her i gården. 1-2 timer fra 1100 og 1-2 timer fra 3-tiden.

Veldig forskjellig...Alt ifra 2-5/6 ganger...
Kommer an på om vi er hjemme eller ute eller kjører bil...
Hjemme sover ho minst...

Det varierer jo - han sover jo alltid i bilen da - og det har blitt litt mye kjøring i det siste..[&:]

Men ellers sover han litt på formiddagen (ca en time etter frokosten som inntas etter en bleie og et lite morgenskift) - og da sover han i omtrent en time - så er det et måltid til, og litt lek og så litt søvn igjen - så er han våken mesteparten av ettermiddagen, for da er det folk i huset, tanter og onkler og besteforeldre som vil prate og leke[8D]

ORIGINAL: Star83

Veldig forskjellig...Alt ifra 2-5/6 ganger...
Kommer an på om vi er hjemme eller ute eller kjører bil...
Hjemme sover ho minst...

Kort fortalt - samme her[;)]

Back
Topp