Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sover barna deres på dagtid enda? Gullet er totalt avhengig av en 1,5-2 timers lur hver dag.
Hvor mye sover deres? Evt. når slutta de og sove på dagen? [;)]
Tvillingene sluttet med søvn på dag tid da de var 2 år og 6 mnd, vi måtte bruke 1 til 2 timer på leggingen[:'(]
Etter at vi sluttet med søvnen på dagtid bruker vi ca 15 min[:)]
Hun sluttet å sove på dagen i februar. Hun fylte 2 i mars. Hun hadde absolutt hatt behov for det ennå, men hun vil ikke. men hun sovner med en gang når vi legger henne kl 19.00, Så det er jo greit da[:)]
Hei hei[:)]
Jeg har vært lenge vekke fra babyverden nå, men tenkte å bli litt flinkere[:)] Nå når han er 2 år merker jeg at det blir mer og mer utfordringer. Slik er det bare og da er det veldig greit å dele erfaringer med dere her inne[:)]
Når det gjelder det med soving så er det tøffe tider her i hus. Han har vært så fantastisk flink til å sove på dagtid og på natten. Før kunne han ofte komme og gi beskjed når han ville legge seg på kveldene. Men nå er det helt motsatt. Han vil ikke legge seg på kveldene. Han kan gråte lenge før han sovner. I tillegg har han begynt å hoppe utav sprinkelsengen så nå har vi senket den helt ned og lagt ham i safe. Så vi har gitt beskjed i barnehagen at han ikke må sove på dagtid. Jeg vet ikke om det er riktig av oss, men føler at vi må prøve hva som helst for å få ham til å sove på nettene.
Her sover gutten vår ca. en time i barnehagen. Hjemme kan han sove to timer på dagen. Legger seg i 18.30 - 19.00 tida og sovner uten problemer. Våkner rundt 7.30 - 08.00, blid som ei lerke. Ligger og prater og synger og koser seg i senga. Sånn kan han ligge til han hører noen andre i huset....
Snuppa som blir tre i fbruar sover ofte 1/2 til 1 time i bhg. Når hun er hjemme med oss sover hun ikke. Vi merker godt de dagene hun ikke har sovet i bhg. Da blir ettermiddagen lang!