Soving på dagtid

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Har dere fått noen rutine på det enda?
Her er vi våkne mellom 6 og 7. Våken litt over en time, så sover hun i 45min til 1 1/2 time. Så er det mat i 11 tiden og ut i vogn. Da SKAL hun sove i 3 timer. ( jeg står gjerne å gynger vogna i 2 timer om hun våkner etter turgåing) så er det en liten dupp i 4 tiden og i 6 tiden.
Jeg er så glad i rutiner!!
 
Her har vi dessverre ikke fått rutiner som jeg er komfortabel med ennå!!!

Han sovner i bilen når vi leverer storebror i bhgn, men sovner sjelden mer enn 10-15 min, men det er nok til at han ikke er SÅ trøtt lenger.

Så en eller annen gang på formiddagen sovner han, alt fra 30 min til 3 timer. Har vært for kaldt ute så han har liggi på sofaen.

Så sovner han 10-15 min i bilen igjen når vi henter storebror.

Og så sovner han ved puppen i 5-6 tia på kvelden, gjerne en halv times tid og på en GOD dag får jeg lagt hsn fra meg.

Og så legger jeg han i 19.30-20 tiden, og det tar alt fra 10min til 2 timer.

Gud jeg savner faste klokke slett og faste lengder på soving:(
 
Overhode ingen rutiner enda..sliter med å få stelt meg i løpet av dagen, har baby på armen hele tiden.. Må vel prøve på noe etterhvett- han er heldigvis bare 6 uker. Når begynte dere med rutiner? Jeg sliter sånn om dagen..ønsker meg så sårt mer enn 2 timer søvn sammenhengende :/
 
Overhode ingen rutiner enda..sliter med å få stelt meg i løpet av dagen, har baby på armen hele tiden.. Må vel prøve på noe etterhvett- han er heldigvis bare 6 uker. Når begynte dere med rutiner? Jeg sliter sånn om dagen..ønsker meg så sårt mer enn 2 timer søvn sammenhengende :/

Ingen rutiner her heller... Sitter på meg eller vognen må trille... Snart to mnd men ser det går bedre;)
 
Her har vi endelig begynt å få litt rutiner :-)

Står opp i 09-10 tiden, mating mens jeg ser dr.phil :p så bærer jeg hun opp i senga til pappaen som er hjemme for tiden. Så ligger de i senga og slapper av til jeg er ferdig å dusje og ordne meg. Går ned å lager frokost til oss og etter det skal hun som regel ha mat igjen. Rundt 13-14 går vi som regel en tur og da sovner hun alltid. Kommer hjem og sover videre i babynestet sitt i sofaen. Rundt 17-18 vil hun som regel ha mat igjen, så er hun ofte våken til rundt 21 for mat igjen og da sover hun som regel til 05-06. Så sovner hun med en gang og frem til jeg vekker hun kl 09-10 for mat :-)
 
Ingen rutiner her heller. Hun er ganske tydelig i "språket" når hun er trøtt, så da legger jeg henne på sofaen/stellematta på badet (hvis jeg skal dusje)/et teppe på vaskerommet (hvis jeg skal henge opp klær) etc. Eller hun sover på brystet mitt hvis jeg har tid.. Hun er våken alt fra 1/2 time til 1,5 timer før hun blir trøtt. Legger henne for natta når vi legger oss selv.
 
Her er det heller ikke noe rutine annet enn at han sover etter ca annenhver amming. Men hvor lenge han sover varierer veldig. I tillegg er han ofte våken en mye lengre periode på ettermiddagen, men sovner til gjengjeld en lengre lur i 19-20 tiden. Føler ikke at jeg har nok rutiner på noe enda til at jeg kan forvente noe av ham. Det eneste vi har fast er leggerutinen. Men det går seg vel til ;)
 
Vi har 2 rutiner det er stå opp mellom 6 og 7 og leggetid som er 2130. Selvom han ofte har sovet i flere timer da allerede kun avbrutt av mat.;)
 
Har ikke fått i gang noen rutiner her, og ikke haster det heller, føler jeg. Han legger seg for natten samtidig med meg og da sover han til 6-7 om morgenen. Så slumrer vi litt til ca.9 før dagen er i gang med det den måtte by på. Noen ganger triller vi tur, andre ganger har vi ærender som vi må ta oss av ;)
 
Overhode ingen rutiner enda..sliter med å få stelt meg i løpet av dagen, har baby på armen hele tiden.. Må vel prøve på noe etterhvett- han er heldigvis bare 6 uker. Når begynte dere med rutiner? Jeg sliter sånn om dagen..ønsker meg så sårt mer enn 2 timer søvn sammenhengende :/
Åh, så deilig å høyre at det ikkje berre er meg. Har det AKKURAT på samme måte!
 
Ingen rutiner her heller. Er bare glad for at han har begynt å sove og at han sover nokså greit om natten. Har slitt veldig med det. Prøver å få litt rutiner etter hvert. Nå er jeg bare glad for at både jeg og han får litt søvn
 
Back
Topp