Soving på dagtid.

gravidsol

April 13 FTW :D
Vi er veldi heldig med lillegullet på natten. Ho sover stort sett fra 21 til 06 hver natt uten problemer. På dagtid er ho litt mindre sammarbeidsvillig. Får ho ikke til å sove noe annet sted enn på puppen og når eg prøver å legge ho i vogn eller seng så våkner ho og er illsint. Tur hjelper ikke heller lenger. What to do?

Jeg har hat samme problemet. Det jeg gjorde var og legge henne i senga si, og gå inn og ut helt til hun roa seg.. Veeeldig slitsomt, tok laaang tid.. Men nå er hun flinkere:-) må som regel gi litt pupp rett ved senga

Hadde tenkt å lage en helt lik tråd. 

Nesten. Mi tulle sover stort sett greit på natta, men har begynt å tulle litt der også. På dagtid vil hun helst sove i fanget, og aller best sovne mens jeg går rundt.... Ikke aktuelt mer, så vi trener hele tiden på å sove i egen seng. Prøver å legge henne ved første tretthetssignal, og da er det lettere. Problemet er egentlig at hun ikke sover mer enn 20-30 min om gangen... (And as I speak har hun faktisk sovet 40-50 min, men våkner nå)...

Vår sover ikke mer enn 30 min i slengen på dagtid heller, men det er forståelig når ho sover så sykt lenge om natten. Ho her har null trøtthetstegn. Blir bare overtrøtt.

Kan det vere tennar? Jenta mi har hatt vondt i munnen lenge pga. tennar som er på veg. Det har pågått i over ein mnd. Ho siklar veldig mykje og har handa/hendane i munnen heile tida og hyler til. Me ser i munnen hennars at det er fire tennar som er rett før dei kjem og det er jo vondt. Jenta mi sov tre timar i strekk dei 2,5 - 3 første mnd og nokon korte lurar etter det, men etter ho var 3,5 mnd er det bare korte lurar uansett om det er i senga, vogna eller om eg trillar tur. Trur det roar seg når tennane kjem fram.

Kan det vere tennar? Jenta mi har hatt vondt i munnen lenge pga. tennar som er på veg. Det har pågått i over ein mnd. Ho siklar veldig mykje og har handa/hendane i munnen heile tida og hyler til. Me ser i munnen hennars at det er fire tennar som er rett før dei kjem og det er jo vondt. Jenta mi sov tre timar i strekk dei 2,5 - 3 første mnd og nokon korte lurar etter det, men etter ho var 3,5 mnd er det bare korte lurar uansett om det er i senga, vogna eller om eg trillar tur. Trur det roar seg når tennane kjem fram.

Jenta her sover for mye på dagen. Så inntil nå har det vært morgen her kl fem!!! Så jeg må vekke henne, for hun kan sove opptil fire timer sammenhengende på dagen! I går sov hun "bare" tre timer på dagen og i dag var det heldigvis morgen kl sju;)

Vi hadde det også slik, helt til jeg innså at jeg var tom for melk. Så når babyen fikk mme ble det mer rutinemessig soving på både natt og dag. Så det var iallefall det som var problemet her hos oss. 

Back
Topp