Soving på dagtid

Lykke.

Forelsket i forumet
Hvor mange ganger sover de små i løpet av dagen nå? Her har vi en lur ett par timer etter man står opp, sover i ca 2 t og så en liten lur etter middag i 15 tiden. Men lurer på om vi snart må gå over til bare en lur da det er litt krøll med legging.

hun sover en lur på ca 1,5 t fra halv 10 til elleve ca! også en til i 2 tiden! den pleier å være på en 40-45 min! hun får ikke lov til å sove etter kl 15!! men er litt krøll med leggingen her og! er på stranden hele dagen og hun sovner i bilen på vei hjem :P men men! skal nyte finværet som endelig har kommet så rutinene får komme sterkere tilbake til høsten :P hehe! 

her sover gutten fire luere på dagen. Han står opp ca. 05:30, og har først lur ca. :07:30, som kan vare en og halv time, og så er han våken for ca. 2 timer til, og sover ca en og halv time igjen, og holder dagen gående slik.Vi prøver å få den siste luren unnagjort før 1630.  Jeg tror at han fortsatt har litt jetlag fra kinaturen. 

her sover han bare en gang legger seg mellom 11-13 og da sover han alt fra 1 t til 3,5 timer

Sover 2-3 smådupper i løpet av dagen, som regel etter mat  
Mellom 30min og opptil 1 time.

her sover hun 3 ganger pr dag.
en dupp på en time eller 2, i 9-10 tiden. så en liten halvtime i 12-13 tiden, og en ettermiddagslur på 30-60 min. 

sover ellers ganske greit på natta. men kunne godt sovet enda bedre så vurderer det samme som deg, kanskje kutte ned litt på dagsovinga.... 

sover ca 1,5t fra ca 9 og igjen ca 15.00 i en halvtime-time

Back
Topp