Soving på dagtid

Banana

Glad i forumet
Hvor lenge går det mellom hver gang deres små sover? Fram til sist uke gikk det ca.1,5 timer, maks 2, men nå i det siste har det begynt å bli 3-4 timer. Fra hun står opp til hun legger seg får hun bare sovet 2 ganger, ca.45min hver gang. Er ikke det litt lite søvn?[&:] Hvordan er det hos dere?

Det varierer egentlig,men er som regel våken 2 timer for så å sove i alt fra 30 min-2 timer. På ettermiddagen mot leggetid er han våken litt lengre :) han har vel en 3 dupper iløpet av dagen,en lang og 2 korte.kommer også helt annpå når han våkner på morgnen såklart[:)]

idag foreks våknet emil kl 0730 ... fikk mat også la jeg han igjen kl 09 ... sov til 11 ...
fikk mat og grøt og la han igjen 1230 .... men på ettermiddagen pleier han å være litt lengre oppe...

Her er det 3-4 blunder på mellom 20-40 minutter hver

Ho sovner når ho sovner[8|][8D] Men eneste gangen ho sover er hvis ho får sovne ved puppen og sove videre på fanget, i vogna eller i bilen[;)]

her er det variasjon vær dag, men prøver å få han til å sove ved 11 tiden, det er ikke mye han sover i løpet av dagen.. men nå i da har han sovet fra kl 11.00 og HAN SOVER ENDA!!! [:D] Helt utrolig da han pleier å sove maks 1 1/2 til 2 timer i vogna.. han pleier å å sove 30 min ca ved 5 tia. og legges for natta kl 20.00.

2 timer på og en halv time av. Ville heller hatt 3 timer på og 3 timer av [8D]

En typisk dag: Våkner kl. 5 for å få pupp, sover til 7 mer pupp - står opp. En lur i 10 tiden fram til ca. 12 - 12.30. Så en ny dupp rundt 14.00 i en times tid - kanskje 1,5time. Så legger vi oss kl.19.00

MEN det er variasjon over tema. Det hender at det blir en dupp fra 10 - 14 og en halv time i 17 tiden eller sånn. Avhengig av dagsformen. Men som regel er det to dupper i løpet av dagen.[:)]

Back
Topp