Soving på dagen

Solsikke321

Blir kjent med forumet
Nå når de små er blitt 1,5 år, når og hvor lenge sover deres på dagen?

Her har hun fått sove så lenge hun vil, men ikke etter 14 en stund nå. Alt fra 1,5 til 3 timer. Men opplever at det kan ta 2 timer å få henne til å sove på kvelden.
 
Sniker. Min er straks 1,5 og født i september. Han legges ca kl 11 (han våkner av seg selv mellom 05-06 om morgenen). Vi har tidligere vekket han kl 13.30 fordi det ble vanskelig med legging på kvelden om han sov lenger. Men de siste 2 ukene har han våknet av seg selv rundt 13. Så han begynner nok å korte ned på søvnen selv :) Han sovner av seg selv innen 5 min på kveldstid. Legges kl 19. Har prøvd å legge han tidligere på kvelden, men det var klin umulig!
 
Mini sover rundt 1.5-2.5t normalt sett. Han våkner rundt 06 for dagen og får lunsj kl 11. Da er han klar for legging rundt kl 11:30 og sovner etter max 20min.
Vi spiser kvelds rundt kl 18 og han er i seng til 1830. Tar kanskje max 30min før han sovner? Men da styrer han helt på selv i senga si og vi slipper å gå inn. Kanskje vi er inne 1 gang for å gi han dyna igjen etter han har kastet den ut av senga :hilarious:
Gutten vår er veldig glad i kos, dyne og slike ting så legging har ikke vært noe problem siden han var 9-10mnd ish siden han elsker senga si når han blir trøtt :shy:
 
Legger seg ca 11 og vekkes senest 1300. Tar alt fra 5-60 min før hun sovner for kvelden. Legges kl 19. Våkner mellom 6 og 7 :)
 
Sover fra ca. 12-13 på dagtid, fra 19-07:30 om natta :)
 
Back
Topp