Kan jeg spørre HVORDAN dere får de til å sove i sengen sin om dagen? Legger dere de bare eller må det bysses eller puppes?
Sent from my iPad using BV Forum
Legger henne bare ned og går ut.
Det gjelder både dag og kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre HVORDAN dere får de til å sove i sengen sin om dagen? Legger dere de bare eller må det bysses eller puppes?
Her varierer det veldig, er dagtid som er verst å legge han. Nå legger jeg han riktignok i min seng og ikke sin, vi har ikke begynt å bruke hans enda. Noen få ganger er det nok å bare legge seg ned ved siden av han i et par minutter. Ender ofte med at han puppes i søvn, spesielt nå som han foretrekker å ligge i sengen og spise. Og andre ganger må jeg både bysse og synge en stund, da har jeg som regel klart å vente litt for lenge med å legge han slik at han er overtrøtt.Kan jeg spørre HVORDAN dere får de til å sove i sengen sin om dagen? Legger dere de bare eller må det bysses eller puppes?
Kan du gå fra han i senga da?Her varierer det veldig, er dagtid som er verst å legge han. Nå legger jeg han riktignok i min seng og ikke sin, vi har ikke begynt å bruke hans enda. Noen få ganger er det nok å bare legge seg ned ved siden av han i et par minutter. Ender ofte med at han puppes i søvn, spesielt nå som han foretrekker å ligge i sengen og spise. Og andre ganger må jeg både bysse og synge en stund, da har jeg som regel klart å vente litt for lenge med å legge han slik at han er overtrøtt.
Vi har et veldig lite soverom, slik at det er vegg inntil senga på begge sider og hodeenden. I tillegg står sprinkelsenga inntil i fotenden, så er bare et lite område der man kan komme seg ut av senga. Lillegullet er heller ikke så mobil enda og av en eller annen grunn så beveger han seg enda mindre i senga. Også bruker jeg å høre han godt når han våkner. Noen ganger mistenker jeg han nesten for å "rope" på meg.Kan du gå fra han i senga da?
Her er hun ute av senga vår på null komma niks, og det er langt ned.