Soving på dagen

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Korleis er ståa med dåkes små? Her søv han to lurar på rundt 40 min kvar. Ein kl 10 og ein rundt 14.30. Synes det er veldig lite. Hadde ein liten periode han sov 1 1/2 - 2 timar, men det gjekk fort over.

Sent from my iPad using BV Forum

Lillebror sover to ganger, den første som regel kl.9 så i 14-15 tida. Den første luren bruker å være lang, gjerne opp til 3 timer. Mens den andre er kort 30min - 1 time.
Ikke så alt for lenge siden han begynte med litt lengde på sovingen, før hadde han bare powernaps på puppen :confused: Nå er jeg veldig fornøyd med soving, så håper han holder ei stund på den rutinen :)

Storebror hadde aldri lange soveøkter, var maks 1 time... det var slitsomt for han og meg!!!
Håper gutten din strekker sovingen litt mer januarbarn2013.

Då kan jag trösta dig med att vår lille nysgjerrig-Per sover ca 20 min på förmiddagen och 30-45 min på ettermiddagen;-)
Lite soving här också alltså...

Her har snuppa nesten aldri sovet lenger enn 40 min på dagen, og det fører jo til at hun trenger 3 dupper på dagen med ca 2 t mellomrom..:) Men den siste tida har den første duppen vært på opptil 2 timer! Hun trenger fortsatt 3 dupper da.. En tidlig morgen , en rundt 12-13, og siste en gang mellom 3-5.

Sent from my iPhone using BV Forum

Storebror hadde aldri lange soveøkter, var maks 1 time... det var slitsomt for han og meg!!!
Håper gutten din strekker sovingen litt mer januarbarn2013.
Ja det er litt slitsomt :( vi får håpe det :)

Då kan jag trösta dig med att vår lille nysgjerrig-Per sover ca 20 min på förmiddagen och 30-45 min på ettermiddagen;-)
Lite soving här också alltså...

Uff, det var veldig lite! Har ein følelse av at han ikkje kan sove lenger fordi han ikkje vil gå glipp av noko ;)

Vår lillemann är nog också rädd för att missa något spännande:-)
Ska tillägga att han, trots lite sömn, är en otroligt förnöjd, pigg och glad liten krabat - så jag tänker att han sover det han behöver.
Hur är humöret på er lille?

Vår lillemann är nog också rädd för att missa något spännande:-)
Ska tillägga att han, trots lite sömn, är en otroligt förnöjd, pigg och glad liten krabat - så jag tänker att han sover det han behöver.
Hur är humöret på er lille?

Smilande og blid her og :) og full fart heile dagen! <3

Frøkna i huset her er jo i barnehagen på dagtid,men ser at hun sover mindre og mindre når hun er der og i helgene når vi er hjemme med henne. Men hun er ei blid og fornøyd jente,sta som bare det.

To lurer her og. 1 på formiddag gjerne sammen med meg på sofaen og 1 lengre lur i vogna ca 2 til 3/4..vært samme mønsteret nesten siden starten:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

her står vi opp kl 08 hver morgen, og første duppen, om det er hjemme eller i bhg, starter kl 11/12-12-13.
Andre duppen får han fra 16.30-17.30, også legger han seg 20 og sover stortsett hele natten :)
Våkner kun til, viss han går tett, eller får vondt i magen.

Back
Topp