Soving på dagen

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Hvordan er det med sovinga på dagen? Malin har to lange soveintervaller i løpet av en dag. Kan sove opptil 3 timer i strekk da.. Ellers er det bare smådupping resten av dagen og kvelden. Hun står opp seint også da, liker å dra seg om morgenen... Noen ganger sover hun helt til 11.00-11.30. Herlig for da får jeg gjort litt før hun skal opp.[:D][8D]

vi  står som regel opp i 9.30 tia...od da sover martine en lur en time etter vi har stått opp...den varer ca i 1 time...så er hun våken 1 time ca, også sover hun igjen og da i 3 timer[:D] og en 30 minutters i 7 tia på kvelden

Snuppa mi har to korte og en lang lur i løpet av dagen.
Den lange luren varer gjerne i 4-5 timer - deilig!! [:)][:)]

Hun har 2 lange dupper på dagen, og en om kvelden som jeg ikke liker... [:-] Hun kan sovne i halv åtte tia, og da tror jeg at hun kanskje tar natta, men neeeida! Og da har vi en våken og oppvakt onge resten av kvelden. [:o][:D]

ORIGINAL: Lille Tindra mi...

Tindra kan sove i 3 timer i vogna si... men ellers er det bare 30 minutters dupping om hun sover i stua

Signerer denne! Vi må ut å gå for at han skal sove lenge av gangen. Så vi prøver å få til en tur hver dag. [:D]

Back
Topp