soving om dagen..

lillemolla

Gift med forumet
 hei.hvor mye sover bebissene deres om dagen.Robin våkner ca i 7 -8 tida om morran.så sover han ca en time mellom 9.30 til 11. så triller vi en tur og da sover han ca 2-3.5 time mellom 12 -16.00.etter det så sover han nesten ingenting før vi legger han i 9 tida.blir som regel litt sutrete på kvelden.syns han er ganske våken jeg til å være så liten men så er han veldig flink til å sove om natta da..ammer i ett tida og i 4-5 tida og han sovner som regel like etterpå. lurer på om en skal ha faste sovetider på dagen allerede nå eller er det for tidlig?? hvordan er det med dere??

Hvor mye Eirik sover varierer VELDIG fra dag til dag. En dag her så sov han kun et par timer fra han sto opp i 10-tida til han la seg i 10-tida om kvelden! Og han var ikke  sutrete eller trøtt.... Andre dager sover han hele tida. Så umulig med en "rutine" her hvertfall[:)] 
Heldigvis sover han stort sett godt om natta da. Hender han er våken etter maten i 4 tida, men ligger som regel rolig sånn at jeg får sove bitte litt til[:)]

Emma sover veldig bra om natten. Sovner gjerne i 10 tiden, sover til mellom 5 og 7, da vil hun ha mat, sovner igjen og sover til 9-10. På dagen sover hun ikke så lenge av gangen. Sovner gjerne på armen min etter å ha fått mat, så fort jeg legger henne fra meg våkner hun. Jeg er kjempeheldig om jeg får en time for meg selv uten at hun våkner. Hun sover veldig godt i vogna si, så prøver å gå en tur hver dag, men vanligvis våkner hun igjen når vi kommer hjem.

Back
Topp