soving om dagen

mariloo

Andre møte med forumet
Jeg har ei på 3,5 uke nå. Hun sover utrolig godt på natten så skal ikke klage. Da soverhun opp til 6 timer, pupper og kan sove igjen i 3 timer. Men på dagen roer hun seg liksom ikke. Kun når vi er på tur og triller. Hun både spiser bra, raper og hele pakken. Noen andre som har det slik. Dette er ikke klaging, men trodde jo at de hadde behov for mer søvn også på dagtid......

Har hatt det litt slik her også. Sover dårlig på dagen, men tar det igjen med relativt lange økter på natten.
I natt sov han i over 6 timer. Han kunne sikkert ha sovet lenger hvis jeg hadde latt han gjøre det...men tenkte han måtte jo få litt mat? [&o]
Nå har han spist godt iallfall og sover fint i vugga si igjen. Regner med han kommer til å holde det gående etter denne hvilen..

Jeg har det helt likt med tulla mi på 3uker og 2 dager....

[:D]

jeg har det litt annerledes. [:)] hun sover godt på dagen, har skikkelig problemer med å sove på kvelden og krangler endel fra kl 20-21.00 og kan holde på å vri seg og gråte til kl 01.00.
hun er knalltrøtt, men er urolig. når hun da sovner, sover hun godt på natta og det er jo deilig, men noen som har en ide om hva jeg kan gjøre på kvelden? 

Back
Topp