Soving om dagen

Mammaslilleklump

Glad i forumet
rådvill.... har en liten gutt som blir såå trøtt en time etter vi har stått opp. (han sover hele natten, fra 19.00 til 06.00 og sover til halv ni) Men de siste ukene så har han bare sutret og klagd.... Får han IKKE til å sove. Kun ved puppen.. så har vi pleid å ha en lur på ca en time i halv et tiden... men ikke nå lengre...
Noen som har vidunder kur for dagsoving???

Sove ute? [:)] Kanskje gå en fast tur hver morgen, så etterhvert bare legge han i vogna og ut uten å gå tur... Da har han vent seg til å sove i denne tiden?

Sånn har vi hatt det denne uken, hun blir så trøtt, men hyyyylskriker om jeg prøver å legge henne. Ender med at hun bare sutrer hele dagen, og så må jeg ta henne med i sengen og amme til hun sovner.. Eller bysse og bære i en evighet. Men det er tungt å bære rundt på 7kg så lenge! Har ingen tips, men håper noen andre har.. Og vi kommer oss ikke ut, for det er is i bakken vår.

Tror det er en fase jeg, for det er det samme her. Vanligvis sover hun en times tid etter at vi står opp,
men nå selv om jeg ser at hun er stuptrøtt så sovner hun ikke...

Godt å høre at det er flere da.. Ja han sover godt når vi er ute på tur, men er ikke alltid lett å komme seg ut her! Is!!! Men det blir vel bedre etterhvert!! Håper jeg:)

Back
Topp