Soving og "voksen"seng

wimzaa

Elsker forumet
I dag våknet Anna Victoria klokka 0945 og Sandra Emilie 1010[:D] Så jeg våknet først i dag[:)] Kjedelig vær da.. håper værmeldingen stemmer, for da blir det fint vær i morgen[:)]
Sandra Emilie får seg skuvseng i dag, min gamle.. mamma har malt den og kommer med den litt senere.. blir spennende å se om hun vil sove i den. Flere som har begynt med "voksen"seng her? Hvordan har det gått?

Ellers har vi vært en tur i namsskogan familiepark, var superheldige med været[:D] Skal se om jeg får ut noen bilder.

Malte sover i skuvseng på hytta. Har gjort det siden påske og det har gått veldig bra. Ellers blir dset vel storseng på ham fra jul eller noe sånt.

ORIGINAL: wimza

I dag våknet Anna Victoria klokka 0945 og Sandra Emilie 1010[:D] Så jeg våknet først i dag[:)] Kjedelig vær da.. håper værmeldingen stemmer, for da blir det fint vær i morgen[:)]
Sandra Emilie får seg skuvseng i dag, min gamle.. mamma har malt den og kommer med den litt senere.. blir spennende å se om hun vil sove i den. Flere som har begynt med "voksen"seng her? Hvordan har det gått?

Ellers har vi vært en tur i namsskogan familiepark, var superheldige med været[:D] Skal se om jeg får ut noen bilder.

Wao! skal si du har to sovebarn!!! så deilig!
Tenker vi kommer til å kjøpe juniorseng til Noah til høsten eller noe.. han klatrer fortsatt ikke over.. enn så lenge..

guuuu så flinke ungane dine e til å sove då!!!
nyt det!!!

har ikkje tenkt så masse på større seng til han enda.
med dei andre har dei begynnt å klatre ut av sprinkelsenga rett før 2års alder, og då fått skyveseng.
Rekna med at det blir samme her. Men kjem til å sette senga inn på rommet han før den tid, så han venner seg til senga.

Deilig med sovedyr ja!! :) Her sover vi også litt frampå for tida og det er godt!!
Aner ikke når Frida får stor seng..hun må vel først få seg et rom tenker jeg..hehe...sover fortsatt hos oss.

Rikke sov hos oss i 7år, Jonas i 3år og nå skal vell Frida ligge der til hun er konfirmant..LOL

vi har kjøpt juniorseng, men satser på at den står godt på loftet hos svigers en stund til.. Lillemor ligger i seler om natta så sjansen for at hun kommer seg over kanten på sprinkelsenga er vel rimelig liten[8D]

Er ikke alltid de sover så lenge da[8D] Sandra Emilie [8D]våkner som regel rundt 8 for tiden.. men Anna Victoria sover til rundt 9[:)]

Ville egentlig ikke bytte ut sprinkelsengen enda jeg heller, men hun klatret jo bare ut.. Har gått bra med skuvseng, hun går faktisk ikke ut av den[8D] jeg må løfte henne ut[:)]

Back
Topp