Mirmir2611
Flørter med forumet
Jeg har en 9 uker gammel baby som så og si aldri sover. Han kan være våken 8-12 timer i strekk. Jeg vet at det ikke er bra for han, men jeg får han ikke til å sove uansett hva jeg gjør. Sovner han så sover han gjerne i 10 min så er han våken lenge igjen. Han er utrolig grinete og overtrøtt. Han går på mme og spiser gjerne bare 50-60 ml av gangen. En sjelden gang spiser han 120 ml. Da vil han jo ha mat ca hver time siden han blir fort sulten. Jeg får han ikke til å spise mer uansett hva jeg gjør.han sovner etter mating og da sover han i 10 min kanskje og etter dette er han våken nokså lenge. Er han trøtt og jeg får han til å sove så våkner han veeldig fort igjen pga sult. Sånn holder det på hele tiden. Dette er utrooolig slitsomt både for meg og han. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde ut med bare 2-3 timer søvn per dag. Dette er det lengste han sover en gang om dagen. Resten er bare av og på soving egentlig. Tror dere det hjelper hvis jeg klarer å la det gå lengre tid mellom hver mating slik at han spiser mer? Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få han til å sove fortere ig lengre, han sover totalt ca 4-5timer per dag, og dette med alle 10-15 min blundene hans. Dette kan jo umulig være bra for en så liten baby. Tar imot alle tips og all hjelp. Er tom for ideer. Noen som har opplevd noe lignende?