Soving,eller, mangel på det...

Chris10

Blir kjent med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Flere som sliter med å sovne? Er stuptrøtt så dupper fort av en gang gjennom dagen, men får ikke sove på kvelden, blir bare liggende å vri meg. Nå har det vært veldig varmt på soverommet så sikkert litt derfor og.. men det resulterer i 5 timers søvn i natt,så rimelig lite klar for jobb idag

Ja jeg er trøtt når jeg legger meg, men får ikke sove. Er da kjempetrøtt når jeg må opp. Hadde det ikke vært for at jeg er 50% permittert og har hjemmekontor, tror jeg ikke at jeg hadde klart å være i 100% jobb og møte fysisk. Men det er jo også pga utmattelsen og fordi jeg blir sliten av ingenting.

Japp, samme. Sovner på dagtid, og så får jeg ikke sove igjen på kvelden. Enten så håper jeg at jeg blir enda trøttere slik at jeg får sove når jeg legger meg, eller at trøttheten gir seg helt. Denne mellomtingen er unødvendig :meh:

Samme her. Trøtt hele dagen helt til jeg legger meg. det som har fungert er aircondition + øyemaske + sette på en podcast. Og så bare ligge i mørket og høre på helt til jeg plutselig sovner.
Og uansett hvor trøtt du er : ikke sov på dagtid! Det ødelegger mye for nattesøvnen

Back
Topp