soving av seg selv

#minime#

Forelsket i forumet
Er det noen som vet når det er vanlig å prøve å få de små til å sovne av seg selv? Er det for tidlig ved 6-ukers alder kanskje? Husker ikke fra sist og har ikke lyst til at lillejenta skal bli vant til byssing eller at ho alltid blir lagt i vogga sovende. Det hender på dagen at jeg kan legge ho våken og da sovner ho, men på ettermiddagen/kvelden er det helt uaktuelt. Da skriker ho så fort ho blir lagt ned. Har jo hørt om denne ferbers-metoden hvor man lar babyen skrike i forskjellige min. intervaller før man går inn og trøster osv. Har ikke prøvd selv ennå, for syns kanskje ho er for liten ennå. Noen av dere som har erfaring med deres små og ferber? Eller andre tips til gode kveldsrutiner som resulterer i sovende baby[:)]

Det var jo et lurt tips å kjøpe uro som ho kan ligge å kikke på. det blir min oppgave i morra[;)]

ORIGINAL: #minime#

Det var jo et lurt tips å kjøpe uro som ho kan ligge å kikke på. det blir min oppgave i morra[;)]

Vi fikk et tips om at det ikke var så lurt å ha uro over senga. Barnet kunne visst bli for oppspillt og veldig opptatt av å se på.

Vi har ikke uro, men om bartet sovner må det vel være greit[:)]

vi har uro med spilledås over sengen

Da blir uro kjøpt her også imorgen

ORIGINAL: Je@nette

Da blir uro kjøpt her også imorgen

Marius kan jeg bare legge ned etter han har fått siste flaske og fått rapet.
Kan hende jeg må gi sutten noen ganger ellers er han så døsen at han sovner uten sutt.

Nå har jeg kjøpt uro til han. Skal sette den opp etterpå så da krysser jeg fingrene for at dette er noe som fenger Sindre

ORIGINAL: Røver-mamma til 3

Marius kan jeg bare legge ned etter han har fått siste flaske og fått rapet.
Kan hende jeg må gi sutten noen ganger ellers er han så døsen at han sovner uten sutt.

Oftast så för oss og!

I dag har jeg kjøpt uro til vugga. Den fungerte veldig bra da sunniva skulle sove i ettermiddag så jeg er veldig spent på om det vil gå like bra i kveld  Er foreløpig ved godt mot[:)] 

Back
Topp