Sovevogn.

Smor27

Elsker forumet
August 2018
Novemberlykke 2020
Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en vogn som lille kan ha som sovevogn stående på den store verandaen vår og etterhvert i barnehagen. Er det noen som har noen tips? Kommer til å kjøpe den brukt :p
 
Jeg har kjøpt emaljunga vogn som jeg skal ha som sovevogn. Syns de er veldig gode og romslige
 
Emmaljunga. Blir ikke for liten i barnehagen.
 
Vi er heldig å får låne sovevogn i bhg. Men sjekk ut kjøp og salg sider for barneutstyr på Facebook. Kan finne mye brukbart der :)
 
Har unger en egen vogn til å sove i? :wideyed:

Ofte ja. En vogn som kan stå i barnehagen og som det ikke er så «farlig med», som kan stå ute i vær og vind, og som man slipper å ta med seg frem og tilbake, kun til formål soving utendørs. Brukt er jo helt genialt til dette.
 
Jeg ser for meg en god gammel traver til dette formål etterhvert; Emmaljunga eller faktisk også Simo. Lune, romslige og stødige vogner.
 
Ofte ja. En vogn som kan stå i barnehagen og som det ikke er så «farlig med», som kan stå ute i vær og vind, og som man slipper å ta med seg frem og tilbake, kun til formål soving utendørs. Brukt er jo helt genialt til dette.

Alt jeg ikke vet :rolleyes:
 
Tusen takk for tips! :D Tror det blir en emmaljunga her. Har sett flere til et par lapper som slett ikke ser så verst ut :) veldig kjekt med egen sovevogn for oss. Vi har 30 kvm med overbygget terrasse i 2.etg så greit å slippe å dra turvognen vår opp og ned trappen hele tiden :)
 
Briovognen vi kjøpte til en 1000 lapp som vi fant ut hadde ødelagt hjul blir nok brukt til det.
 
Jeg har lagt inn autosøk på Finn etter vogn som oppfyller mine kriterier, så får jeg følge med og kjøpe når den rette dukker opp. Jeg vil ikke ha en for gammel vogn, kan være en del mugg i vogner brukt til samme formål av flere barn tidligere, og jeg synes det er ganske stive priser på en del av vognene folk prøver å selge ...og å kjøpe en Emmaljunga splitter ny til dette formålet er veldig lite aktuelt kjenner jeg. Ikke råd til å være så fin på det. Niks, noe, nei.
 
Back
Topp