Sovevogn til barnehagen

Pettyfogging

Andre møte med forumet
Min starter i barnehagen i januar når han er ett år. Nå lurer jeg på hva som er smart å bruke som sovevogn - har en City jogger Premier fra før, den kan tiltes bakover i ergonomisk posisjon og han sover godt i denne.
Bør sovevognen helst kunne legges flat? Hvilke krav er det til en sovevogn? Jeg er redd for å kjøpe brukt pga mulig jordslag og muggsopp.

Har noen tips til en ny rimelig vogn som passer godt til barnehagen? Bør være stødig og romslig slik at han har litt å gå på

Beste sovevogna vi har er city elite. Fås billig nå etter at city elite2 kom :-) varer ut hele soveperioden og vel så det. Det er den vogna de fleste bruker som sovevogn her i området.

Ville valgt en romslig og stabil vogn med 4 hjul med flat liggestilling eks. Emmaljunga og Brio (de får man bare tak i brukt).

Kan fint bruke premier til sovevogn om du ønsker det :) ellers er store gode simo, brio eller eldre emaljunga billig å få tak i brukt og de er stabil og god å sove i. Har selv hatt simo til eldste, har nå tfk til yngste, funker fint den og

Vi har britax b motion 4 plus. Kjøpte ny til 3500kr :)

Back
Topp