Er det muligSå da er det greit da? Hadde du lagt en funksjonshemmet person i en flekket seng da? Fordi de ikke bryr seg? Nei det syns jeg blir helt feil. Ting jeg selv ikke hadde brukt gir jeg ikke til ungene mine.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det muligSå da er det greit da? Hadde du lagt en funksjonshemmet person i en flekket seng da? Fordi de ikke bryr seg? Nei det syns jeg blir helt feil. Ting jeg selv ikke hadde brukt gir jeg ikke til ungene mine.
Er det mulig![]()
Bortkaster?I barnehagen kan de sove i billige og gamle vogner. De står som regel parkert en fast plass hele tiden, og blir ikke brukt til å trille med. Bortkastet penger å ha dyr vogn i bhg
Frekt?Er så glad vår barnehage lar barna sove på madrasser inne på eget soverom. Finner det generelt sett litt frekt av en barnehage å kreve at foreldre må investere i en egnet sovevogn for at ungen skal få sove på dagtid... Kjøpe en brukt City Elite, kanskje?
Enig med deg, hadde jeg ikke brukt det hjemme eller selv så skal ikke barnet mitr måtte bruke det hellerSå da er det greit da? Hadde du lagt en funksjonshemmet person i en flekket seng da? Fordi de ikke bryr seg? Nei det syns jeg blir helt feil. Ting jeg selv ikke hadde brukt gir jeg ikke til ungene mine.