Sovevogn i barnehage

I barnehagen kan de sove i billige og gamle vogner. De står som regel parkert en fast plass hele tiden, og blir ikke brukt til å trille med. Bortkastet penger å ha dyr vogn i bhg
Bortkaster?
Vi triller barna i de og barma sover i de, det bør være en ok vogn da altså

Er så glad vår barnehage lar barna sove på madrasser inne på eget soverom. Finner det generelt sett litt frekt av en barnehage å kreve at foreldre må investere i en egnet sovevogn for at ungen skal få sove på dagtid... Kjøpe en brukt City Elite, kanskje?
Frekt?
Jeg er så glad min fikk sove ute i bhg og ikke måtte sove inne
Frisk luft er bra å sove i.
Man må ikke investere i ny sovevogn, kan bruke vognen dere har

Så da er det greit da? Hadde du lagt en funksjonshemmet person i en flekket seng da? Fordi de ikke bryr seg? Nei det syns jeg blir helt feil. Ting jeg selv ikke hadde brukt gir jeg ikke til ungene mine.
Enig med deg, hadde jeg ikke brukt det hjemme eller selv så skal ikke barnet mitr måtte bruke det heller

I barnehagen der jeg jobber sover barna ute i vogn. Mange har en vogn stående i bhg. Så har de en hjemme.
Det er ikke vits i å legge for mye penger i en vogn som står i bhg hele året. Da kan det holde med en billig/ brukt vogn. Med en god pose sover barnet godt

Vi kjøpte en brukt emmaljunga til babyen (en av de store - Edge duo tror jeg det er). Hadde tenkt å bare ha den. Men etter å ha løftet den inn og ut av bilen hver dag i 6mnd med kronisk betennelse i skulderen så orket ikke skulderen min mer hverken med løfting av vogn, løfting av barn eller å trille med den så jeg kjøpte en lettere sportsvogn nå så blir det til at vi setter Edge duoen i BHG.

Til mitt første barn har vi brukt tfk joggster twist og den er veldig bra og kan legges langt ned. Min sønn sov kun utendørs en kort periode før han sov inne.

Nr 2 skal begynne i barnehagen til vinteren og vi har tenkt til å bruke samme vogn som sist. Jeg er synes det er en god og trygg vogn.

En brukt vogn trenger verken være flekkete eller slitt. Jeg syns det er helt hinsides å kjøpe en ny vogn som kun skal brukes til soving i barnehage, men selvsagt bør den kunne trilles på. I HI's tilfelle er det jo noe helt annet da den skal brukes ellers også.

Back
Topp