Sovevogn i barnehage!

Christine88

Elsker forumet
Sønnen min har endelig fått plass i barnehage, fra august. Så nå må vi begynne å kikke på utstyr som vi trenger.

Kikker litt på finn, for å se om jeg finner noe, men jeg har aldri satt meg inn i denne vognverdenen! Vet ikke hvilke vogner som er greie å ha stående i barnehagen til sovevogn, men som også kan være grei å bruke i sommer.

Har dere en grei vogn å anbefale?

Vognen trenger bare å ha liggestilling og være stødig. [:)] Vi har en Teutonia Y2K som står der hele tiden.

En litt eldre type simo, emmaljunga, brio.. Spiller ingen trille. Men den bør være litt stor, så det er plass til pose og en 3 åring. ( ca alder på når de slutter å sove) hvertfall 4 hjuling da disse er litt stødigere.

Jeg har to gamle vogner stående i bhg. En simo og en teutonia. [:)]

Vi har ei Emmaljunga nitro stående i barnehagen. Vet at de som jobber i barnehagen til jentene syns Emmaljunga/Simo og tilsvarende vogner er de beste. De er romslige med god plass til vognpose/teppe ol,har god kallesje og er lune.

tar vogna med hjem hver dag..  men det er fordi at jeg går til og fra..

har en emmaljunga scooter

simo kaombi/duo. det er den største (god plass til 2-3åring), går ann å ta ned fotbøylen så det ikke blir trangt med pose. den er vann og vindtett, full liggestilling, robust og stødig, flere selevalg, lun men samtidig god lufting med stor kallesje.

kjøpte en billig simo kombi for å ha i barnehagen som sovevogn, den har fungert helt supert. [:)]

Back
Topp