Sovetips?

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har noen gode sovetips? Våkner hver time minst og kikker i taket, full fest i magen, turneren på sitt beste, sover egentlig best på morningen, men får aldri sove lenger enn 8-halv 9 :( får heller ikke til og kvile på dagen og sovner etter 12 hver kveld.. Trodde vi skulle lade opp og sove masse nå?? :D

Jeg har det samme på natten. Jeg er førstegangs, og tvinger meg selv til en hvil i 2-3 tiden på dagen siden jeg ikke har andre barn å ta meg av. Legger vekk mobilen og legger meg i seng en time. Gjør det for jeg kjenner kroppen trenger det:) Ikke lett, men sovner som regel til slutt.

Jeg har det samme på natten. Jeg er førstegangs, og tvinger meg selv til en hvil i 2-3 tiden på dagen siden jeg ikke har andre barn å ta meg av. Legger vekk mobilen og legger meg i seng en time. Gjør det for jeg kjenner kroppen trenger det:) Ikke lett, men sovner som regel til slutt.
Jeg og er førstegangs så prøver og slappe av mest mulig, er også nedbemannet på jobb så har jo hele dagene hjemme, selv om jeg prøver og finne på ting ute og me andre for og prøve og "slite" meg ut til kvelden :p men så er det en knapp så blir skrudd på 22:00 som bare sier DING! Skal ikke sove nå!

Jeg og er førstegangs så prøver og slappe av mest mulig, er også nedbemannet på jobb så har jo hele dagene hjemme, selv om jeg prøver og finne på ting ute og me andre for og prøve og "slite" meg ut til kvelden :p men så er det en knapp så blir skrudd på 22:00 som bare sier DING! Skal ikke sove nå!
Hahaha!!! Kjenner til den!:p Hadde samme knappen, men tror det "hjelper" at jeg har veldig lavt blodtrykk. Jeg har det nesten motsatt. Jeg må porsjonere dagene mine og ikke ha mer enn 2, maks 3, aktiviteter til dagen for jeg blir helt utslitt. Men, god søvn...pfff...glem det:p

Hahaha!!! Kjenner til den!:p Hadde samme knappen, men tror det "hjelper" at jeg har veldig lavt blodtrykk. Jeg har det nesten motsatt. Jeg må porsjonere dagene mine og ikke ha mer enn 2, maks 3, aktiviteter til dagen for jeg blir helt utslitt. Men, god søvn...pfff...glem det:p
Kan jeg spørre hvor lavt blodtrykket ditt er? Jeg hadde også lavt blodtrykk nå, og blir lett sliten. Er dette som følge av lavt blodtrykk?

Kan jeg spørre hvor lavt blodtrykket ditt er? Jeg hadde også lavt blodtrykk nå, og blir lett sliten. Er dette som følge av lavt blodtrykk?
Mitt ligger rundt 95/50. En av bivirkningene er slapphet og en blir veldig fort trøtt og sliten.

Høres kjent ut :-)
Vi har vel kommet i den fasen da vi skal "trappe ned" nattesøvnen for å venne oss til nattmatingen. Men gosh, så slitsomt det er *gjesp*

Åh jeg sover som en stein, jeg! Utenom de to-tre turene på do, da. Men jeg kan sove fra ellevetiden på kvelden til tolv på dagen etter, og fortsatt være trøtt haha! Tror det er litt pga været da, siden det er så varmt.

Her sover jeg så snart jeg får hodet på puta <3 #bankibordet

Jr er fungerende vekkerklokke da han aldri sover lenger enn 6-7 på morgenen.

Da jeg var gravid sist så våknet jeg hver morgen i 7 tiden. Om ikke annet får man mye ut av dagene :p

De siste ukene har jeg tatt meg en dupp på dagtid når jeg har hatt fri fra jobb og de har fort blitt på 3(!!!) timer. Sover som en sten og føles som 20 min ;)

Etter Bbhugme puta kom i hus har jeg sovnet med en gang hodet lander på puta om kveldene, sover da hele natta :) brå overgang med våkenetter når baby kommer da :-(

Kunne godt tenkt meg og sovet som en stein hele natta.. Lys våken nå, vurderer og stå opp igjen, heller legge meg på soffen og sette på noe morsomt på netflixen :D

Jeg sov elendig i første svangerskap, men nå sover jeg kjempegodt. Har vel lært meg å utnytte perioden når mini sover. Gutten min sov ikke over natta før han var 2 år, så da venner man seg til lite søvn og soving når han sover.

Kanskje derfor jeg sover godt nå

Back
Topp