Sovetabletter

Alias

Gift med forumet
I natt måtte vi en tur ned på sykehuste igjen, følte meg så innmari dårlig har vært det hele helgen, men jeg følte at jeg ble bare verre og verre, så vondt i hodet at jeg holdt på å dø[:'(][:'(] (følte jeg selv da)
Men alt var bra med babyen, jeg hadde +1 i protein men det spilte ingen rolle sa di, men kroppen min er sliten og utmattet antagelig pga null søvn på flere uker, så jeg fikk resept på tabletter som jeg skulle ta av og til for å sove...så deilg...tenk en natt med litt søvn...sukk...gleder meg til apoteket er oppe i morra ja[:D][:D]

det er bra! får håpe ungen snart finner veien ut! :)

Men det er ikke sovetabletter, det glemte jeg å få med...det er noen allergitabletter kalte hun di, gjorde i allefall slik at jeg kan få slappet av å sovet litt om nettene[:D] jeg hadde heller ikke turt å ta sovetabletter i frykt for å bli avhengig, har brukt noen innsovnings tabletter i visse perioder før svangerskapet og det funker greit det oxo...men disse tablettene var ikke farlige med tanke på avhengighet, man skal altså ikke bli det, men bare jeg får sove litt så er jeg fornøyd akkurat nå tror jeg[:D][:D][:D]

Er det Zopiclone du har fåt eller? Sånne innsovningstabletter eller ordentlige sovetabletter? Fikk tilbud om førstnevnte på sykehuset nemlig, men tok det ikke. Hadde gått med rier i litt over en uke så jeg var helt utslitt.

Ja, men de er med rød trekant på som egentlig er kløestillende[:)] Vet godt hva det er[:)]

Huff da vennen.. Men så bra lille babyen har det fint da! Nå er det ikke lenge til dere skal hilse på hverandre, så du får holde ut siste del [:)]

Det skal litt til for å bli avhengig av sovetabletter.. hehe.. Dere er søte altså[;)]!!
Har tatt sovetabletter av og til jeg, men ikke i svangerskapet selvfølgelig.
(pleier ikke å bruke det til vanlig, bare for å få det på det tørre[:D])

Nei, da det er ikke så farlig. Man må bruke dem en god stund og hver dag for å bli avhengig.
Hadde bare litt lyst til å si det jeg da[8|]

Jammen det er godt å høre Monicus, fint med litt deling av erfaringer[:D] tusen takk...
Fruluna, Ja ikke lenge igjen nå...åhh det skal bli deili[:D][:D]
Skytte 76 ja di har sånn rød trekant, men regner vel med at legen har peil på hva han gir meg..hehe[:)][:)]

ORIGINAL: fruluna

Huff da vennen.. Men så bra lille babyen har det fint da! Nå er det ikke lenge til dere skal hilse på hverandre, så du får holde ut siste del [:)]

Signerer håper du får sove litt med disse då- ps husk å våkne hvis du får rier [;)]

Er vel snart på tide for han sønnen din å stikke nesa ut i verden nå vel?[;)] 

Mange som får allergitabletter for å få sove litt, ikke farlig i hele tatt[:)] Brukte det masse der jeg jobba på sykehuset! Legen min ville ikke gi meg det hu (pollenallergi) siden man blir så himla trøtt av dem, så snart går jeg her og nyser for fulle mugger[;)]

Skal sende deg litt søvn jeg, for her er det mer enn nok av det (sov 12 timer i natt)[:D]

hehe...ja jeg har prøvd å si det til han...kom deg ut...har jeg sagt...men hjelper visst ikke :)
ja jeg vet at allergitabletter kan man bli trøtt av men jeg blir jo jaggu trøtt av å være allergisk utenom å ta tabletter oxo...MEN så er det det at jeg ikke får sove da[:'(][:'(]
er lei nå kjenner jeg...

Back
Topp