Sovet i 12t

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Lille har her sovet siden 2045 i går kveld. Hun ble ammet 2300, men hun våknet ikke når jeg la henne til og diet kanskje i 4 minutter før hun var helt borte igjen. Nå er klokken 0836 og jeg kommer nok til å vekke henne. Men, burde jeg være bekymret? Er jo sykt lenge å sove sammenhengende?:o

Frøkna her gjorde det samle i går, jeg bare nøt det. Skjer sjelden og tenker at når er sover så mye så trenger de det <3 senk skuldra, sleng beina på bordet og kos deg!

Bare å nyte :) lille her sover også ca 12t om natta med et avbrudd for mat da bi legger oss :)

Han våkner til og med blid og gjerne med gledeshyl ❤️

Her sover hun også 12 timer i strekk om natta:) bare nyt det, spisingen tar hun nok igjen på dagen:)

Helt likt her, har litt mating etter 12 timer og kan gjerne sove enda mer.. :-) bare å nyte!

Søvnhormonet er kommet :-)

Samme her, hun sover gjerne 12-14 timer :) etter å ha sovet alene i ca 10 timer begynner hun å våkne litt og da plasserer jeg henne bare i senga med meg så sover hun videre en stund til og jeg står ofte opp før henne

Last edited:
Lille har her sovet siden 2045 i går kveld. Hun ble ammet 2300, men hun våknet ikke når jeg la henne til og diet kanskje i 4 minutter før hun var helt borte igjen. Nå er klokken 0836 og jeg kommer nok til å vekke henne. Men, burde jeg være bekymret? Er jo sykt lenge å sove sammenhengende?:eek:

Nyt det☺️ Mini her sover 13 t hver natt uten mat eller oppvåkning-luksus!

Back
Topp