Sovet hele natta:)

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Fra 20.00 til 07.30 :) går det ann, det var så godt å sove sammenhengende altså. Våknet 06.15 av meg selv å ble litt forskrekket over klokka, kastet meg over barnesenga for å se at han puster. Gikk å luftet hunden å la meg igjen. Dette var en fiiiin natt ❤

❤gutt født 27/6❤

:D
Her har han også sovet hele natta nå to netter på rad :D

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Velkommen i klubben- nyt det!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Ja håper det fortsetter :) nytt menneske i dag jeg ❤

❤gutt født 27/6❤

Vi har hatt d sånn i tre uker nå og d er såååå deilig:):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg må da spør, er det noen triks??:-) hørtes veeldig fint ut :-)

Det hørtes deilig ut! :-)
Og så lenge da! :-)
Hvor gammel er babyen din?

Min sover maks 5-7 timer ennå.

Han er 11 uker, tips hehe ja det kan jeg kanskje komme med i morra om det funker igjen i natt. For natt til i dag var det ikke som natta før hehe :) men ser ei som har hatt det i tre uker alt. Kanskje hun har tips til oss:) tid på kveld har jeg alltid :) han er alltid i seng før åtte siden dag tre:)

❤gutt født 27/6❤

Det hørtes deilig ut! :-)
Og så lenge da! :-)
Hvor gammel er babyen din?

Min sover maks 5-7 timer ennå.
Samme her. Deilig det også, men dette hørtes jo fantastisk ut! :) Tar mer enn gjerne i mot tips :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Han får en mat runde rundt halv fire fire hver dag som regel, å blir veldig skrikete å trøtt å sulten igjen kl seks, å da er det egentlig litt tidlig å gi for han legger seg mellom sju å åtte. Nå har jeg begynt å gitt han litt klokka seks å da koser vi å er litt våkne til litt over sju nærmere halv åtte. Da er det på med pysj å opp å få mer mat å rett i sen. Sov til sju i dag tidlig :) herlig :)

❤ Gutt født 27 juni ❤

Back
Topp