Sovet godt i natt?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Jeg fikk vel sove fra 2330 til 0200.. Etter det har det vært minimalt.. Minstemann krevde å sove sammen med meg, men han har jo IKKE ligget i ro, og så var det morgen kl 0550:/ gleder meg til mamma står opp så kanskje jg får gå å hvile litt:p

Nei.. la meg halv ett,alt for seint,men fantes ikke trøtt før det.
Tok lang tid før jeg sovna,og våkna kl.3, så kl.5 og siden har jeg vært våken.

Uff da. Hørtes ikke så kjekt ut:/ værst jeg vet er netter med lite søvn...

Jepp,og jeg har mange av de i perioder.. burde vel egentlig være glad,for jeg har hatt veldig lite problemer i flere mnd nå. Tror faktisk bare jeg har hatt ca 4 netter på 4 mnd hvor jeg ikke har fått sove før på morgenen,eller våknet midt på natta.
Heldigvis har mannen stått opp med junior i dag.
Ikke at jeg fikk slappe av noe mer for det. Det er som vanlig 10 ganger mer hyling enn når jeg står opp med han,så til slutt må jeg jo stå opp for å få slutt på hylinga,eller får jeg jo uansett ikke sove mer. Noe som jo er poenget med at mannen skal stå opp..
Men skal prøve å sove litt nå hvertfall,en time eller 2.

Tja. Sovna kl halv 10.. Har vært oppe et parr ganger med lillemor, også tissa så klart. Kunne sovet lenge idag men sambo bestemte seg for at jeg kunne ha jentungen mens han tok en røyk ista, og da sliter jeg med og få sove. Så det blir en like utmattet dag som alltid. Er så LEI av og være sliten og utmattet hele tiden..

Neij..:/ sovna halv ti på sofan ble vekt ti for å gå å legge åss i senga å da gikk jeg jo ikke sove.. Sovna vell rundt halv tolv å vokna kl 5.. Baah..

La oss seint, sov litt sånn av og på etter det og så våkna guttungen kl 5 og sovna ikke igjen.. Mannen stod opp med han kl 6, og da slumra jeg til 8.... Ja, ja.. Blir vel litt sånn fremover!

ikke egentlig, ei som har tatt plass i natt i senga. så gleder meg til sambo står opp en gang. an kom hjem kl 04 i dag etter spilling med gutta...

Ja, faktisk :) sovnet av i halv 1 tiden og våknet ikke før i 6 tiden, men klarte og få sove 2 timer til :)

Neeei... Her er det full storm! Trodde taket skulle blåse av inatt, hele huset rista!

Tjææ.. La meg kl 21.30, og var oppe å tissa typ 7!! ganger inatt. Snorkende mann, og klåfingra sønn attpåtil gjør det ikke til kvalitetssøvn! Men for all del, har a sovet ;)

Jepp, i natt har jeg sovet kjempegodt. Har endel problemer med søvnen, men i dag våknet jeg uthvilt før 08. Deilig :)

Ja har sovet godt i natt for første gang på noen uker,men ikke pga ungene..har skrevet det før at det er litt mye nå så har drømt en del.I natt sov jeg som en dupp men våkna litt over 8 av tlf ..

Ja skal ikke klage:) la meg 0030, våknet en gang i natt da mannen kom hjem fra jobb, og en gang da jeg måtte på do, så ble jeg vekket av lillemor kl 0800, men vi sto ikke opp før 0930:)

Nei.
Sover ikke godt noen netter. Det sliter på kan man si.. Sa det til mannen min i går at jeg syntes det startet tidlig denne gangen med søvnløse netter. Må opp å tisse, har kynnere, rastløse ben og kramper i leggene, det er allerede tungt å snu seg og jeg sover mye lettere enn til vanlig. Tar lang tid før jeg sovner igjen når jeg har vært oppe en tur også. Merker det veldig godt utover dagen og spesielt på jobb. Kan ikke legge meg litt på dagtid heller for mannen jobber borte ukesvis i strekk :( Og sånn skal det fortsette i 3,5 mnd. til... Hjelpe meg!

Jeg har vel hatt 1!! natt med sammenhengende søvn siden sommeren 2008. Da var jeg gravid med eldstejenta. I natt har jeg vært på do 4 ganger, våknet av bekkenløsninga utallige ganger og hatt 2 barn oppi senga :rolleyes: Trenger ferie kjenner jeg.

Faktisk har jeg sovet rimelig godt i natt. Jeg la meg 21.30 og våknet 05.30 av sønnen min. Var kun oppe på do 1 gang løpet av natta ;) den siste uka har vært preget av sykdom og urolige netter hos sønnen min, så det var herlig å få lagt seg tidlig og få sove hele natten :)

Back
Topp