sovestillling!!

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hjelp sier jeg nå . fant jentungen i senga hvor hu nesten lå på magen:( det liker jeg dårlig,trenger jeg å være beskymra? hu legger seg sånn veeeldig på sia liksom med kosekluten i ansiktet. hu er så herlig da,skjønner at hu liker å ligge sånn da for liker å ligge sånn selv. men er det ik sånn at de helst ikke skal ligge på magen? eller er det bare når de er helt helt nyfødt? råd tas imot med stooor takk. for jeg kjenner at jg ik helt vet hva jeg skal gjøre. legge henne tilbake på ryggen eller la henne ligge sånn hun gjør?;/

Det er vel noe med at når de er så store som de er nå, så klarer de å snu seg selv tilbake igjen om det trengs. Lille her ligger også på siden. Hadde hun snudd seg på magen hadde jeg nok latt henne prøve det ut :)

Det hender innimellom at han snur seg over i søvne, men liker igrunn best å ligge på siden (det har han gjort fra han var nyfødt). Snur han seg over så lar jeg han ligge sånn. Han er så stor nå at det er ikke noe problem. Han snur seg fint tilbake selv, evt. jeg hjelper han litt med å snu seg dersom han begynner å kave i søvne ;)

Spurte på HS i går ang dette for veslesnuppa sover nå på magen. Det gjorde absolutt ingenting for nå er hun sterk nok til å styre det selv =)

Han sovner som regel på siden, og det hender han snur seg rundt på magen selv i løpet av natten. Var litt skeptisk til dette med engang, men hs sa det var helt normalt og ok.

Her har hun og begynt og sove på magen :) ruller seg over litt etter hun har sovnet, og noen ganger ruller hun seg på ryggen at :) Hun storkoser seg og få sove på magen, såå søøt som hun ser ut ser hun ligger :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er helt normalt at de legger seg på siden eller magen nå.. og ikke noe farlig :) veldig lite man kan gjorde med det egentlig, for de vil bare snu seg tilbake om man legger dem på ryggen :P

Back
Topp