Sovestillinger

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Har dere problemer med å finne noen gode liggestillinger??

Jeg klarer ikke å ligge lenge avgangen på ryggen eller på høyresiden, så det ender opp med at jeg blir liggende på venstre siden store deler av natten..
Å når morgenen da kommer har jeg så vondt at jeg nesten ikke klarer å bevege meg[:(][:'(]

Jeg ligger på ryggen, og skal nyte det så lenge det går [:)]

Ellers blir det å ligge på siden, og jeg syntes egentlig det er ganske behagelig.
Har kjøpt ammepute man kan ha mellom beina for å avlaste bekkenet etterhvert og, når jeg må ligge på siden

Jeg blir så fort ør i hue og småsvimmel når jeg ligger på ryggen og høyresiden[:'(]

Jeg ligger på magen eller på siden :) må nyte å kunne ligge litt på magen nå mens det går :p

ORIGINAL: MiniGull

Jeg ligger på magen eller på siden :) må nyte å kunne ligge litt på magen nå mens det går :p

ORIGINAL: littlebaby2010

Jeg ligger på magen eller så langt på siden at det nesten er magen. Har bestandig vært mage sover, så gruer meg til magen kommer og jeg ikke klarer lenger. Kanskje jeg skal kjøpe en billig madrass og legge over min egen så kan jeg skjære hull til magen i den så jeg kan fortsette på magen. hehe, litt prinsessen på erten.

signerer denne[:D] eg slet skikkelig sist,god ide med å kjøpe en billig madrass[;)]

Nei, her merker jeg NADA forskjell enda gitt [:)]

ORIGINAL: KathMor

Nei, her merker jeg NADA forskjell enda gitt [:)]

Ikke jeg heller..... *bank i bordet*

Ligger bare på siden[:)]

Jeg ligger for det meste på siden i stabilt sideleie og med det øverste kneet nesten oppunder haka [:D]

Stabilt sideleie her også[:D] Vanligvis ligger jeg på rygg, men da jeg var som verst kvalm funket ikke det, så nå har jeg blitt vant til å ligge på siden. Aldri vært noen stof fan av å ligge på magen, så det kommer ikke til å bli noe problem ut av det hvertfall.

Back
Topp