Sovestillinger

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Sliter med å finne en god sovestilling allerede og magen har jo ikke begynt å vokse i det hele tatt :-o Alt er ubehagelig! Ender alltid opp på ryggen, og slik har jeg aldri sovet før :-P Hvilken sovestilling velger du?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så morsomt, for jeg våknet opp på ryggen i dag jeg også! Sover alltid på siden/magen. Rart. Har hørt at det kan være godt å ha en pute eller lignende mellom beina for bekkenet og ryggen sin del etterhvert! men vet ikke om det stemmer.

Sover på siden med dyna mellom låra. Å litt pakka under magen.. Sover godt sånn..
Hvis dyna forsvinner våkner jeg,,

Jeg kan ikke ligge pal på ryggen, da er jeg handikappa neste morgen.
Så jeg ligger med en enorm pute mellom beina eller under. Har et gammelt brudd i korsryggen som ble enda verre etter at jeg datt ned kjellertrappa 6 mnd på vei, med førstemann. Juhu!
Pute er ett must!

Jeg sover i fosterstilling :P Er veldig glad om jeg kan sove på magen, noen ganger går det, andre ganger ikke. Puppene er liksom så i veien plutselig! Vonde og ømme!

Våkner ofte opp med vondt i ryggen ila natta.. Men ender gjerne på sida/magen

Ej ligge nesten alltid på mage/sida i en lignende "dø mann på veien" posisjon :P

Endte med at jeg fant en ekstra dyne som jeg kan klamre meg rundt og ha mellom bena :-P Puppene er såre og i veien hele tiden ;-) Alt begynner så tidlig!! Haha!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp