Sovestillinger..

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
I hvilken stilling sover dere? Jeg klarer ikke finne noen stilling som er behagelig å ligge i :P
Kjenner jo at det ikke er så bra å ligge for lenge på rygg, ikke er det så deilig å ligge på siden da jeg føler magen blir dratt ned til den ene siden, og på magen kan jeg jo selvsagt bare glemme! :)

Hehe, ikke lett det her, men sovner da alltid etter en god stund :P

Jeg sover på siden med magen over en liten del av teppet. Eneste måten jeg får til å sove på:p også må jeg ligge på venstresiden, for baby ligger så langt til høyre i magen:p

Eg er 23+3 i dag, og til no har eg sove på magen :)
Men har ei ekstra dyne som eg har surra opp, og støtter. Sånn at det ikkje blir for mykje press på magen:) Klarer ikkje å sove på rygg, så lurer på korleis det skal gå når magen blir altfor stor til å sove på :P

Jeg sover på siden med magen over en liten del av teppet. Eneste måten jeg får til å sove på:p også må jeg ligge på venstresiden, for baby ligger så langt til høyre i magen:p

Det var lurt :) Kanskje jeg skal prøve på det, da slipper jeg iallefall at magen "henger" ned :P

På siden, halvveis på magen og litt på ryggen.. må variere i løpet av natta, ellers får jeg så vondt i ryggen.. Bruker dyna til å støtte opp og holde på plass :P

Jeg sovner ikke når jeg ligger på ryggen, det har jeg aldri klart :) Er vant til å ligge på siden eller magen. Har ligget litt på magen de første fem månedene, men nå lar det seg ikke gjøre lenger.. Så jeg må ligge på siden, og heller prøve å variere hvordan jeg støtter med beina, og bytter fra side til side i løpet av natten. Jeg har en ekstra pute som er veldig stor og tykk, og den bruker jeg gjerne som støtte under den øverste foten, sånn at magen får plass :)

Jeg klarer ikke ligge på rygg nå, men pleier ikke gjøre det til vanlig heller.. Ender opp på siden (høyre som regel), med dyna som støtte mellom beina/nederste del av magen :) Stress å sove for tiden, men kan jo ikke kutte det ut heller ;)

Jeg klarer ikke ligge på rygg nå, men pleier ikke gjøre det til vanlig heller.. Ender opp på siden (høyre som regel), med dyna som støtte mellom beina/nederste del av magen :) Stress å sove for tiden, men kan jo ikke kutte det ut heller ;)

Hehe, nei, det blir nok litt vanskelig ;)

Jeg ligger for det meste halvveis på magen.. har ei tempurpute som jeg legger ene foten over slik at jeg ikke klemmer magen flat ;)

På "mobben"

Ligger som regel på siden med dynen mellom beina. Klarer fint å ligge litt på ryggen også, men klarer ikke sove slik. Tror lillebror ligger ganske langt nede i magen, jeg føler i alle fall ikke noe press på lungene enda. Søvn blir det ikke så mye av uansett hvordan jeg ligger, men det er om å gjøre og ligge mest mulig behagelig mens man venter på at natten skal snegle seg av sted :P Det blir mye vriing og vendig, for liggestillingen er jo ikke behagelig i mer enn 5 minutter - maks! :P

foreløpig går det greit å ligge delvis på magen, litt til siden slik at magen dyttes litt mot siden, slik ligger jeg også til vanlig, det er omtrent den eneste måten jeg får sove på. men merker at lille begynner å bli urolig av det så det går nok ikke mye lenger.
slik var det siste par månedene sist også og da sover jeg lite så når gutten kom sist hadde jeg allerde kraftig underskudd på søvn og fikk en liten kar som ikke sov særlig på nettene den første tiden så er spent denne gangen hehe

Back
Topp